חדשות בריאות

​עדכוני קורונה: מנין החולים בפועל – 4,168; מנין הקרבנות - 260

מגמת השיפור וההחלמה מנגיף הקורונה נמשכת: עד כה החלימו 12,083 חולים. מנין הנפטרים הכואב עלה ל-268

  • י"ח אייר התש"פ
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

מניין הנדבקים מנגיף הקורונה בישראל עומד הערב (שלישי) על 16,529, עליה של 3 חולים בלבד מאז העדכון האחרון הבוקר, ושל 23 מאז אתמול בשעה זו; מניין הקורבנות מהנגיף עומד על 260, עליה של 2 נפטרים ביממה האחרונה.– כך מעדכן משרד הבריאות.

על פי העדכון, בבתי החולים מאושפזים 198 חולים, 66 מהם מאושפזים במצב קשה. בהם 55 מחוברים למכונות הנשמה (ירידה של 6.8% ביממה האחרונה). עוד 53 חולים במצב בינוני. עד כה החלימו והשתחררו 12,083 חולים. מניין החולים בפועל עומד על 4,186 בניכוי הנפטרים והמחלימים. עד לשעה זו היום בוצעו 5,058 בדיקות לגילוי קורונה, אתמול בוצעו 8,967 בדיקות.

בתוך כך, המועצה המקומית קרית יערים מדווחת כי ביישוב לא נותרו חולי קורונה, ולמעשה כולם הבריאו.

כזכור, בשיא המגפה אותרו במועצה 38 חולים ולמעלה מ-2000 איש היו בבידוד. הוחלט במועצה לנעול את בתי הכנסת, לסגור את המכולת ולחלק מזון לאלפי בתי אב.

"הודו לה' כי טוב. התבשרנו לפני דקות אחדות כי בקרית יערים יש נכון להיום 0 חולי קורונה. עברנו כאן מסכת של ייסורים כאשר למעלה מ-2000 איש היו בבידוד ועשרות נדבקים ברחבי המועצה. בעזרת ה' רמת התחלואה צומצמה כל יום", אמר ראש מועצת קרית יערים, יצחק רביץ.

"אני רוצה להודות למשרד הבריאות, משרד הפנים, פיקוד העורף ומשרדי הממשלה השונים שעמדו איתנו בקשר סייעו ונתנו עצות. אני רוצה להודות בעיקר לתושבי קרית יערים, שלמרות הקושי העצום שמרו על הנחיות משרד הבריאות והביאו אותנו ערב ל"ג בעומר, יום סיום המגפה של תלמידי רבי עקיבא ל-0 חולים"

ראש המועצה הוסיף וביקש מהתושבים להמשיך לשמור על ההנחיות המלאות: להקפיד על הגיינה, לשמור מגע וריחוק חברתי.

גם כעת, כשרואים בארץ ישועות גדולות בכל הקשור לקורונה - אין ספק שהדבר כרוך באופן ישיר להתחזקות הגדולה שחלה בעם ישראל, כי גם קבלה אחת יכולה להכריע. צפו במסר מיוחד מהרב זמיר כהן, שתפו והפיצו הלאה:

תגיות:נגיף הקורונהקרית יעריםטלז סטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה