מעניין

"אלוקים דאג לי שוב": שחקן פוטבול צעיר ניצח את הסרטן בפעם ה...חמישית

לשרוד סרטן פעם אחת זו 'סיבה למסיבה' שמצדיקה חגיגה. להכות את המחלה בפעם השנייה? זה ממש בגדר נס. אבל מה עם פעם שלישית, רביעית ו...חמישית?  "אלוקים דאג לי שוב", במילים הללו פתח שחקן הפוטבול קייסי אובריין את הפוסט המרגש שלו ברשתות החברתיות, שבהן הודיע כי החלים לחלוטין מהמחלה

אא

לשרוד סרטן פעם אחת זו 'סיבה למסיבה' שמצדיקה חגיגה. להכות את המחלה בפעם השנייה? זה ממש בגדר נס. אבל מה עם פעם שלישית, רביעית ו...חמישית?  "אלוקים דאג לי שוב", במילים הללו פתח שחקן הפוטבול קייסי אובריין את הפוסט המרגש שלו ברשתות החברתיות, שבהן הודיע כי החלים לחלוטין מהמחלה. 

אובריין, שחקן פוטבול באוניברסיטת מינסוטה שבארה"ב, סימן את סיום הקרב החמישי שלו (!) בסרטן. "עם הסרטן הראשון אובחנתי כשהייתי בן 13", סיפר אובריין בתקשורת. מאז הוא נלחם במחלה והצליח להביס אותה חמש פעמים בסך הכל - ולמרות שבכל פעם היה נדמה לו שהמלחמה נועדה לכישלון מראש, הוא השיב מלחמה ולא ויתר על הזכות הגדולה לחיות. 

אבל לחיות באמת. בין לילות שלמים בבית החולים, ניתוחים תכופים, כימו וטיפולים אחרים - אובריין לא הפסיק לעשות דברים שהוא אוהב: נגינה על גיטרה, משחק פוטבול ולימודים. 

בנובמבר 2019 הודיעו לו הרופאים כי נקודה קטנה וסרטנית נמצאה על ריאותיו. "היו צריכים לנתח אותי כדי להסיר אותה", הוא משחזר. 

הוא עבר ניתוח קשה שהצליח, ולפני כשבוע פרסם פוסט נוסף שאותו הוא מסכם במילים הללו: "יום האחרון של כימו", ולצד מילים אלו ההכרזה שהוא סיים עם הסרטן בפעם החמישית.

תגיות:מלחמהניצחוןסרטןמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה