חדשות בארץ

ימים להשבעה: מנכ"ל האוצר הודיע על פרישה; בר סימן טוב שוקל לעזוב

באב"ד, שכבר לפני כשנה שקל לפרוש מהנהלת משרד האוצר, הציע להעמיד את ניסיונו לרשותו ולרשות ממשלת ישראל "בכדי שהעברת המקל תתבצע על הצד הטוב ביותר בתקופה מאתגרת זו"

באב"ד (צילום: פלאש 90)באב"ד (צילום: פלאש 90)
אא

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, הודיע היום (שני) על סיום תפקידו, עם כינונה של הממשלה החדשה וחילופי השרים. באב"ד, שמכהן בתפקידו כ-5 שנים, העביר את הודעתו לשר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ, עמו סוכם כי מועד סיום תפקידו של באב"ד יתואם בהמשך. 

על פי ההודעה, באב"ד, שכבר לפני כשנה שקל לפרוש מהנהלת משרד האוצר, הציע להעמיד את ניסיונו לרשותו ולרשות ממשלת ישראל "בכדי שהעברת המקל תתבצע על הצד הטוב ביותר בתקופה מאתגרת זו". באב"ד מסר כי "בחמש השנים האחרונות ניתנה לי הזכות הגדולה ביותר של חיי לשרת את אזרחי מדינת ישראל באחד התפקידים המשפיעים והחשובים הקיימים בשירות הציבורי. אני מודה לשר האוצר, משה כחלון, על האמון שנתן בי ועל כך שאפשר לי למלא את שליחותי הציבורית בצורה הטובה ביותר, ולאשתי ולמשפחתי על התמיכה רבת השנים שבלעדיה לא הייתי יכול לבצע את התפקיד. כמו כן מאחל לשר כ"ץ הצלחה רבה במשרד האוצר. הצלחתו הצלחתנו".

בר סימן טוב (צילום: פלאש 90)בר סימן טוב (צילום: פלאש 90)

בצהריים פורסם ב-ynet כי גם מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, שעמד בראש המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה וספג ביקורת חריפה על התנהלותו, שוקל לסיים את תפקידו. בידיעה צוין כי מקורביו של בר סימן טוב אמרו כי ההחלטה הסופית תתקבל בימים הקרובים, "בהתאם לזהות שר הבריאות שימונה". בסביבת טענו כי מדובר בהחלטה כבדת משקל שטרם התקבלה בה החלטה סופית, אך זהות השר שייבחר תהיה "קריטית להמשך תפקידו של בר סימן טוב במשרד הבריאות".

תגיות:משה בר סימן טובשי באב"דמשרד האוצר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה