חדשות בעולם

דיווח: עשרות הרוגים במהלך תרגיל של צבא איראן

רשת "אל-ג'זירה" דיווחה, כי לפחות 30 אנשי הצי האיראני נהרגו לאחר שמשחתת איראנית שיגרה בשוגג טיל לעבר ספינת סיוע, במהלך תרגיל צבאי. לאחר מספר שעות אישרה איראן, כי 19 חיילים נהרגו ו- 15 נפצעו

אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)
אא

(עודכן: 10:55)

משחתת של הצי האיראני שיגרה הלילה (בין ראשון לשני) בשוגג טיל לעבר כלי שיט אחר של צבא איראן. התקרית התרחשה במהלך תרגיל צבאי שניהלו הכוחות האיראניים במפרץ עומאן. רשת "אל-ג'זירה" דיווחה, כי לפחות כ- 30 בני אדם נהרגו, ביניהם קצינים, ועשרות נוספים נפצעו. איראן הכחישה בתחילה את היקף הנפגעים בתקרית. בהודעה ראשונית שמסרה הטלוויזיה הממלכתית במדינה, נטען כי חייל אחד נהרג ומספר חיילים נוספים נפצעו. כעבור מספר שעות, אישר חיל הים האיראני כי 19 חיילים נהרגו ו- 15 נפצעו. הפצועים הועברו לבתי חולים הסמוכים לאזור התקרית.

כלי תקשורת איראניים דיווחו, כי האירוע התרחש במימי נמל ג'אסק שבדרום המדינה. סוכנות הידיעות האיראנית "פארס" מסרה, כי הספינה שנפגעה הינה "קונראק", ספינת סיוע מייצור מקומי. נסיבות התקרית נבדקות.

על פי הדיווח ב"אל-ג'זירה", הספינה שנפגעה עסקה בהצבת מטרות ירי באזור התרגיל, אך מסיבה שאינה ברורה היא לא עזבה את הגיזרה בתום פעילותה ושהתה בסמיכות לאחת המטרות. צוות המשחתת "ג'אמאראן" לא זיהה כי מדובר בספינה איראנית, ושיגר לעברה טיל ים-ים שגרם להריסתה ולטביעתה.

תגיות:איראןמשחתת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה