חדשות בריאות

חלה בקורונה, אושפז במצב קריטי - החלים לחלוטין ובירך ’הגומל’

הרב עוזי ביטון נדבק בנגיף הקורונה והיה מאושפז, כשמצבו מוגדר 'קריטי'. בחסדי שמים הוא החלים, שוחרר לביתו, ובירך 'הגומל'

  • י"ג אייר התש"פ||עודכן
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרב עוזי ביטון, שהיה מאושפז במצב קריטי לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, החלים בחסדי שמים, שוחרר לביתו, ואף זכה לברך את ברכת ההודיה, ברכת 'הגומל'.

ביטון הוא בעל מפעל "נתח אדום" במגדל העמק, והוא ידוע בהתנדבויותיו הרבים למען קברי הצדיקים. את ברכת 'הגומל' בירך במניין התפילה של הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית.

לאחר התפילה הרים כוסית 'לחיים', והמתפללים בירכו אותו על נס ההצלה. בתגובה, אמר הרב ביטון כי בתקופה הקריטית ביותר של מחלתו, בירך אותו הרב גרוסמן "שיבריא ויהיה יותר חזק מלפני כן, ויוכל להמשיך במעשי החסד הנפלאים".

הכרת הטוב היא מצווה יסודית ביהדות. כיהודים אנחנו מודים לבורא עולם על חיי היום יום ועל ניסים מיוחדים. על זאת ועוד בהרצאה מחכימה זו:

כל מה שרציתם לדעת על ברכת הגומל

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים