חדשות בארץ

הדביק עשרות? חולה קורונה שטס לניו יורק מבלי להודיע לצוות, ייענש חמורות

ייענש בצורה חמורה: דיווח שפורסם בערוץ 12 חשף כי ישראלי שידע שהוא חולה קורונה, הגיע ארצה בטיסה מניו יורק, ולא הודיע על כך לצוות הטיסה. כעת נבדקת האפשרות שאולי הוא הדביק עשרות במסלולו

אא

ייענש בצורה חמורה: דיווח שפורסם בערוץ 12 חשף כי ישראלי שידע שהוא חולה קורונה, הגיע ארצה בטיסה מניו יורק, ולא הודיע על כך לצוות הטיסה. כעת נבדקת האפשרות שאולי הוא הדביק עשרות במסלולו. 

הישראלי הוא בעל ויזת עבודה בארה"ב, אך כעת מתכוונות הרשויות האמריקניות לנקוט בצעדים חריפים כנגדו ובין היתר לשלוח את ויזת העבודה שלו, בד בבד לתלונה שהוגשה נגדו במשטרה על ידי משרד הבריאות. 

על פי הדיווחים הראשוניים עולה כי הישראלי נבדק זמן קצר לפני שהמריא מישראל לניו יורק. הוא אמור היה לחכות לתוצאות הבדיקה ורק אז לטוס, אך כאמור הקדים את הטיסה שלו מבלי לחכות לתוצאות הבדיקה - אותן קיבל כשהיה כבר על המטוס בדרכו לניו יורק. 

כשכבר קיבל את הבשורה על כך שהוא חולה, הישראלי היה בבעיה: הוא לא יכל לקבל את הטיפול הרפואי בחו"ל היות והוא לא אזרח המדינה, אבל הוא ידע שעליו לשוב לישראל בהקדם האפשרי כדי לקבל את הטיפול - אז הוא עלה לטיסה הראשונה בחזרה לארץ, מבלי ליידע את צוות הטיסה כי הוא חולה בקורונה. 

בשלב הזה התקשרו בני משפחתו של האיש למשרד הבריאות, על מנת לעדכן שהוא חולה בנגיף. מיד עם הגיעו ארצה הוא הועבר לבידוד במלונית ייעודית, ו-50 הנוסעים שנכחו עמו בטיסה עברו בדיקה לאיתור הנגיף. 

"זה מקרה חמור", קובעים כעת במשרד הבריאות. "לא נסכים לעבור עליו לסדר היום".

תגיות:טיסהנגיףקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה