חדשות בארץ

בנט דורש לבטל את חובת הבידוד במלוניות לשבים מחו"ל. הנימוק: יקר מדי

שר הביטחון אמר במסיבת העיתונאים כי לפי החישוב ההוצאות לחודש האחרון שקיבל הבוקר, עלות האחזקה של מלונות הבידוד נאמד בהיקף של רבע מיליארד שקלים בחודש

בנט בכנסת, במרץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט בכנסת, במרץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר הביטחון נפתלי בנט קרא היום (ראשון) לבטל את חובת הבידוד במלוניות לשבים מחו"ל, זאת, משום ש"יש לו עלויות עצומות". בנט אמר הדברים במהלך מסיבת עיתונאים שבה התייחס להתמודדות עם משבר הקורונה. "הגענו לשלב שההצעה שלנו למל"ל, יחד עם כמעט כלל משרדי הממשלה, היא להפסיק את האוטומטיות שכל מי שחוזר מחו"ל יהיה תקוע שבועיים במלונית בידוד, ושם זה בידוד מלא-מלא", אמר.

לטענתו, השהייה בבידוד במלוניות אלה "יוצרת בעיות נפשיות קשות ויש לה עלויות עצומות. לפי החישוב שקיבלתי הבוקר עוד חודש של זה, בחודש הקרוב, יעלה למדינת ישראל תקציבית רבע מיליארד שקלים בחודש. אני חושב שזו שגיאה, וזו ההמלצה שלנו למל"ל". הוא הוסיף כי בכוונתו להיאבק על כך, "כי הכסף של אזרחי ישראל יקר לי".

מלון דן בירושלים שוהסב למתקן בידוד (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)מלון דן בירושלים שוהסב למתקן בידוד (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

"אני חושב שבמקום זה צריך לשלוח את האנשים לבידוד ביתי", הוסיף בנט. "אחרי שממלאים תצהיר עם אכיפה פלילית מול שוטר שהם יישארו בבית בבידוד, ויהיה לנו גוף אכיפה שיבקר בבתים ויוודא שזה קורה. רק מי שלא יוכל נפנה אותו למלוניות. כל עוד נחתו בארץ 100 ביום זה היה הגיוני, עכשיו אנחנו מתקרבים ל-400 ביום ונגיע גם ל-1,000-2,000 ביום, אנחנו נבזבז את כל כספי עם ישראל על לשכן אנשים במלונות סתם".

בנט התייחס בנוסף למשא ומתן עם הליכוד, שלפי שעה טרם החל, ואמר כי " אנחנו לא תחת רושם שנלחמים עלינו, מאשימים אותנו שאנחנו רוצים תיקים משמעותיים". לדבריו, "אנחנו רוצים להיות בממשלה. באנו כדי להשפיע", אולם "הממשלה שתקום לא תהיה קלה. יכול להיות שנהיה באופוזיציה ונתמוך מבחוץ בכל מהלך טוב של הממשלה, אבל גם נתנגד לכל מהלך רע".

תגיות:נפתלי בנטנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה