חדשות בעולם

טיפ של מורה מאנגליה שובר את הרשת: "כך תלמדו את הילדים לשמור על היגיינה"

סרטון של מורה צעירה מאנגליה, שובר את הרשת. בסרטון מסבירה המורה - רייצ'ל סטרו שמה, כיצד ניתן ללמד את הילדים להקפיד על הנחיית משרד הבריאות העולמי, לשטוף ידיים בסבון למשך 20 שניות

אא

סרטון של מורה צעירה מאנגליה, שובר את הרשת. בסרטון מסבירה המורה - רייצ'ל סטרו שמה, כיצד ניתן ללמד את הילדים להקפיד על הנחיית משרד הבריאות העולמי, לשטוף ידיים בסבון למשך 20 שניות. 

לדבריה, מדובר בשיטה שהיא עצמה ניסתה על תלמידיה - 30 במספר, עוד הרבה לפני שהקורונה הטילה עוצר וכללים חדשים נוספים בבריטניה. סטרו, מחנכת לתלמידי כיתה א', סיפרה בעמוד הפייסבוק שלה כי כל תלמידיה מקפידים על שטיפת ידיים בסבון בצורה המוקפדת ביותר, הודות לטיפ הזה - אבל זה עוד לא הכל. 

סטרו החליטה לבצע ניסוי קטן בין התלמידים שלה, והראתה כי ניתן לקצר את זמן שטיפת הידיים ולתעל אותו באופן הבא: כל הילדים עומדים אחד מאחורי השני בתור לכיור. 

הילד הראשון ששוטף את ידיו, שם עליהן סבון וחוזר לסוף התור - מבלי לשטוף את הסבון. 

בזמן ששאר הילדים חוזרים על אותה פעולה, הזמן של הסבון שהונח על ידי הילד הראשון כבר עבר את ה-20 שניות וכשהוא מגיע שוב אל הכיור - הוא כבר יכול לשטוף את ידיו. 

למעלה ממאה אלף צפיות גרף הסרטון שבו הדגימה את הניסוי בכיתה, ואמרה כי היא "מקווה שזה יעזור למורים להקפיד על ההנחיה ולעשות את זה בצורה מהירה ויעילה יותר".

לחדשות מנצ'סטר סיפרה סטרו כי "בפעם הראשונה שעשינו את זה, כשהילדים שרו 'יום הולדת שמח' פעמיים - זה לקח לי כמעט 20 דקות להשתלט על כולם".

בהמשך הבינה סטרו כי היא חייבת לייעל את שיטת השירים, והמציאה את הפיתרון הזה. 

תגיות:היגיינהבית ספרמורהאנגליהטיפילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה