חדשות בארץ

עדכון מעודד: בישראל יש יותר אנשים שהחלימו מקורונה, מאשר חולים

בשורה משמחת: על אף העדכונים החדשותיים על מספרי החולים שמשתנים מדי יום, משרד הבריאות מפרסם הבוקר (ד') נתונים חדשים אודות מספר החולים ומספר המחלימים מהקורונה, ומשם עולה שמספר המחלימים גבוה יותר מזה של החולים

אא

בשורה משמחת: על אף העדכונים החדשותיים על מספרי החולים שמשתנים מדי יום, משרד הבריאות מפרסם הבוקר (ד') נתונים חדשים אודות מספר החולים ומספר המחלימים מהקורונה, ומשם עולה שמספר המחלימים גבוה יותר מזה של החולים. 

אמנם עד כה נפטרו 212 בני אדם בישראל כתוצאה מנגיף הקורונה, אך עם זאת - רק ביממה האחרונה החלימו מהנגיף 554 בני אדם, שמצטרפים למספר כולל של 7,929 חולים שנרפאו. 

עוד עולה מפרסום הנתונים החדשים כי בבית שמש ישנם 14 חולים חדשים, במודיעין עילית ובאשדוד 11 חולים, בכפר הערבי דיר אל אסד - חמישה חולים חדשים, בתל אביב ובחיפה - שני חולים חדשים בכל אחת מהערים ובפתח תקווה ארבעה חולים חדשים. 

בתוך כך מתפרסמים כעת שבעה פיתוחים חדשים של בתי חולים וחברות ישראליות, שטוענים כי יעזרו במיגור הקורונה. 

בבית החולים שערי צדק בודקים שיטה חדשה של דגימת נשיפה - שבאמצעותה ישתמשו החוקרים לורך זיהוי הנגיף, והגדרת התסמינים שלו. אם אכן הפיתוח יצליח, הוא עשוי להוביל לפריצת דרך בגילוי חשיפה לנגיף. בבית החולים איכילוב מפתחים כעת בדיקה מהירה לגילוי הקורונה, בשיתוף עם משרד הביטחון וחברת  Anyvision. הבדיקה הזו מתבססת על ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית. בית החולים מאיר בכפר סבא שוקד על מסכה מיוחדת עם מפוח שעוזר בנשימה, עבור אנשי צוות מג"ב וימ"מ.

תגיות:חוליםבשורהישראלקורונהמחלימים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה