חדשות בארץ

סגר יום העצמאות נכנס לתוקף: יציאה מהבית רק לצרכים חיוניים

על האזרחים לחגוג את יום העצמאות בבתיהם וכי לא תתאפשר רכישה של מזון במהלך ערב יום העצמאות ויום העצמאות עצמו. עם זאת, תתאפשר יציאה מהבית להתאווררות ופעילות גופנית בקרבת הבית בכפוף לתקנות, בהתאם למתכונת שחלה בחג הראשון. כך ייראה הסגר

( צילום: פלאש 90)( צילום: פלאש 90)
אא

החל משעה 17:00 (שלישי) ועד למחר בשעה 20:00 ניתן יהיה לצאת ממקום המגורים רק לצרכים חיוניים, כגון הצטיידות בתרופות, או לשם קבלת שירותים חיוניים בתחומי היישוב, אלא אם בתחום זה לא קיימים שירותים אלו. התחבורה הציבורית תושבת לחלוטין. במשרד הבריאות הדגישו כי על האזרחים לחגוג את יום העצמאות בבתיהם וכי לא תתאפשר רכישה של מזון במהלך ערב יום העצמאות ויום העצמאות עצמו. עם זאת, תתאפשר יציאה מהבית להתאווררות ופעילות גופנית בקרבת הבית בכפוף לתקנות, בהתאם למתכונת שחלה בחג הראשון. כן תתאפשר פעילות גופנית למרחק של עד 500 מטר שבמהלכה אין חובה לעטות מסכה. הרחצה בים תהיה מותרת רק מיום חמישי בשעה 08:00 בבוקר.

משטרת התנועה תאכוף את ההגבלות התנועה ביום העצמאות, ותקים 44 מחסומי תנועה בכבישי הארץ. המחסומים הוקמו כבר בשעה 13:00 והם יילכו ויתהדקו במהלך היום ועד לצאתו מחר בערב. במשטרה אמרו כי לצד המחסומים יפעלו מאות ניידות שיבצעו סריקות בכל רחבי הארץ על מנת לוודא שמירה על תקנות החירום למאבק בהתפשטות הקורונה, תוך ביצוע מחסומים מדלגים ואכיפה תוך כדי תנועה, ויאתרו אזרחים שלא יפעלו על פי ההוראות. "אנו מדגישים בפני הציבור, להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים ולהישמע להנחיות על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל", נמסר ממשטרת התנועה.

במרכז הארץ ייפרסו מחסומים בצמתים ובמחלפים: השרון, אסף הרופא, חמד, ענבה, חברת חשמל, האלה, פולג, גלילות, מורשה, רוקח, מסובים וקוממיות. כן יוקמו מחסומים בנחשונים, בכביש 431 ובהוד השרון.

בצפון הארץ יוצבו מחסומים בצמתים ובמחלפים: גומא, חנניה, אחיהוד, עדשים, שפיה, סומך, דגשים, ישי, כפר קרע, באקה ונחל חדרה. מחסומים יוצבו גם במג'ד אל-כרום, בכביש עוקף עכו, קיבוץ עמיעד, מחנה נפתלי ומנחת מגידו.

בדרום הארץ ייפרסו מחסומים בצמתים ובמחלפים: להבים, שוקת, ערבה, מנוחה, אשדוד, פרי אור, מסמיה, פלוגות, גילת, שרה, ערוער, ציחור ובצפון אילת.

תגיות:נגיף הקורונהיום העצמאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה