חדשות בארץ

פיגוע דקירה בכפר סבא: פצועה במצב בינוני-קשה, המחבל נוטרל

צוות מד"א העניק לפצועה, בשנות ה- 60 לחייה, טיפול ראשוני ופינה אותה לבית החולים מאיר בעיר. המחבל, תושב טול כרם כבן 19, נורה ונוטרל על ידי אזרח שעבר במקום

זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)
אא

(עודכן: 14:04)

אישה בשנות ה- 60 לחייה נפצעה היום (שלישי) באורח בינוני עד קשה בפיגוע דקירה ברחוב גלגלי הפלדה בכפר סבא, סמוך לאזור התעשייה ומתחם G בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול ראשוני במקום, ופינו אותה לבית החולים מאיר כשהיא בהכרה. המחבל, תושב טול כרם כבן 19, נורה ונוטרל על ידי אזרח.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה, כי המחבל – שחבש מסכה על פניו – רץ לעבר האישה, שעמדה בתחנת אוטובוס, ודקר אותה מספר פעמים בפלג גופה העליון. האזרח, העובד כמאבטח, עבר במקום עם מכוניתו. הוא עצר את הרכב, רץ לעבר המחבל וירה לעברו. המחבל הועבר במצב בינוני לבית החולים שיבא בתל השומר.

חובש רפואת חרום במד"א, אלעזר חבאני, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אישה כבת 62 בהכרה מלאה. היא שכבה על הכביש, ביצענו בדיקה ראשונית והבחנו במספר פציעות מדממות. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימום, ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול ודיווח לרופאים שימתינו לנו".

בבית החולים עדכנו, כי "הפצועה הוכנסה לחדר הטראומה, וברגעים אלה נעשה בירור ראשוני על ידי צוותי הרפואה".

מעיריית כפר סבא נמסר, כי "מדובר בפיגוע דקירה ברחוב ויצמן סמוך לאזור התעשייה ומתחם ג'י כפר סבא. במקום פצועה אחת, המטופלת על ידי צוותים רפואיים. כל הגורמים נמצאים בשטח, ונמשיך ונעדכן".

תגיות:דקירהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה