חדשות בארץ

מיום חמישי: פעילות ספורט מותרת ללא הגבלת מרחק

הממשלה אישרה הערב במשאל טלפוני את ביטול מגבלת ה-500 המטרים על פעילות ספורט, כך שניתן יהיה לקיימה בכל מרחק מהבית. ארדן: יש לאפשר לציבור להתאוורר, יחד עם המשך ‏המאבק בקורונה וההקפדה על כללי הריחוק החברתי ועטיית מסכות

(צילום: הלל מאיר, פלאש 90)(צילום: הלל מאיר, פלאש 90)
אא

הממשלה אישרה הערב (ראשון) בישיבה טלפונית את הצעות ההקלות של משרד הבריאות, במסגרתן תבוטל מגבלת ה-500 המטרים לפעילות ספורטיבית. בין התומכים בהצעה, שר הרווחה אופיר אקוניס, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שרת הספורט מירי רגב ושרת השיכון יפעת שאשא ביטון.

בנוסף, הממשלה אישרה את הפעלתן של מרפאות לניתוחים אסתטיים, כמו גם של ענפי הספורט המאורגנים תחת איגודים ואגודות בכפוף לכללי הזהירות. השינויים ייכנסו לתוקף לאחר יום העצמאות, ביום חמישי ב-08:00 בבוקר. 

השר ארדן בירך על ביטול המגבלה הקיימת על פעילות ספורט עד 500 מטר מהבית, "כפי שדרשתי בשתי ישיבות הממשלה האחרונות". ארדן כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "כעת ניתן לבטל עוד הגבלות על תחומים מסוימים, שניתן גם לגביהם לקבוע מפרט דרישות (תו תקן) כמו למשל מכוני הכושר והצימרים ברחבי המדינה". לדבריו, יש לאפשר לציבור "להתאוורר", יחד עם המשך ‏המאבק בקורונה וההקפדה על כללי הריחוק החברתי ועטיית מסכות, כמו גם שמירה על מרחק שני מטרים. "הנושא החשוב והדחוף ביותר כרגע הוא מתן פתרונות שיאפשרו את החזרת מערכת החינוך לפעילות", הוסיף.

 

עיקרי ההקלות החדשות:

ריצה למרחקים קצרים וארוכים. יש אפשרות להתאמן באופן אישי או קבוצתי. באימונים קבוצתיים באצטדיון אתלטיקה - ניתן עד 10 אנשים בקפסולת אימון. רצים למרחקים ארוכים יוכלו להתאמן במרחב הפתוח על פי הגדרה של 10 אנשים בקבוצה במרחק של 2 מ' אחד מהשני.

אופניים. ככלל, הרכיבה תתבצע לא בסמוך לריכוזי אוכלוסייה. אופני שטח - אימונים בשטחים פתוחים, עם שמירה על מרחק של 2 מ' בין הרוכבים. אופני כביש - רכיבה בכבישים, עם שמירה על מרחק בין הרוכבים. במידה והרכיבה מתקיימת במתחם הוולודרום, רוכב אחד במסלול בלבד.

פעילות ספורט ימית (שייט מפרשיות, גלישת רוח, גלישת גלים. שימוש בציוד אישי קבוע וללא שהייה על החוף. חתירה וקייאקים - אימון אישי בסירה ו/או קיאק. אימון זוגי יתבצע בקיאק/סירה של רביעייה, וזאת על מנת ליצור ריחוק בין החותרים. שימוש בציוד קבוע וללא שהייה על החוף.

התעמלות קרקע ומכשירים.  בין מתעמל למתעמל יש לחטא את המכשירים, ולהקפיד על חיטוי אישי של הידיים והרגליים לפני הכניסה לאולם. לא ניתן לקיים אימון בו-זמנית של מספר מתעמלים על אותו מכשיר למעט הקרקע. התעמלות אומנותית – שימוש בציוד אישי, תוך שמירה על מרחק בין המתעמלות. יש להקפיד על חיטוי כפות הרגליים והידיים לפני האימון.

תגיות:ספורטנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה