חדשות בארץ

רגב משיבה אש: "ארדן, נרדמת בשמירה"

תגובת רגב הגיעה לאחר שהשר לביטחון הפנים שיגר לה בקשה בהולה לבחור בניצב הערבי הראשון במשטרה ובקצינה החרדית הראשונה להשיא משואה ביום העצמאות במקומה של חני ליפשיץ. ארדן: "הבקשה עומדת בצורה שאין למעלה ממנה בקריטריונים לפיהם נבחרו משיאי המשואות השנה". רגב: "נרדמת בשמירה"

רגב וארדן, ב-2014 (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)רגב וארדן, ב-2014 (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הגיש היום (חמישי) בקשה בהולה לשרת התרבות מירי רגב לבחור בניצב הערבי הראשון במשטרה ובקצינה החרדית הראשונה להשיא משואה ביום העצמאות במקומה של חני ליפשיץ, שחויבה על ידי רבני חב"ד לבטל את השתתפותה. בלשכתה של רגב דחו את הבקשה וטענו כי עד לסגירת הרשימה לא טרח ארדן להמליץ על אף עובד הארגון להשיא משואה.

ארדן הסביר כי "פעילותם ותרומתם של ניצב חכרוש אל מול הציבור הערבי בישראל כדי לשלבו בשירות המשטרה, וכמובן של קצינת השטח החרדית הראשונה במשטרה, מפקדת נחמי ארדי, המהווה גשר בין הציבור החרדי לשוטרי משטרת ישראל – עומדת בצורה שאין למעלה ממנה בקריטריונים לפיהם נבחרו משיאי המשואות השנה".

ארדן עם ממלא מקום המפכ''ל, מוטי כהן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ארדן עם ממלא מקום המפכ''ל, מוטי כהן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

נקודה נוספת שהדגיש ארדן נוגעת לפעילות המשטרה במאבק בהתפשטות נגיף הקורונה ובאכיפת תקנות החירום בנושא. "אני סבור שהבחירה בניצב חכרוש ובמפקחת ארדי היא הנכונה בימים אלה, שבהם המשטרה מתמודדת בחזית. אודה לך מאוד אם תעני בחיוב לפנייתי", כתב ארדן.

תגובת רגב לא איחרה לבוא ובמפגש עם מדליקי המשואות לקראת הקלטת חלקם בטקס אמרה השרה כי ארדן "נרדם בשמירה" על השוטרים, "שעושים עבודת קודש בשגרה ובחירום". רגב אמרה כי במקום זאת החליטה להוקיר את פעילותם במסגרת סרטון הצדעה שיוקרן במהלך הטקס. "כפי שידוע לשר ארדן, בטרם השרה רגב בוחרת את רשימת המשיאים הסופית, רשימת המומלצים המצומצמת נבחרת על ידי ועדה ציבורית שקיבלה השנה קרוב ל-1500 המלצות מהציבור, בהן לצערנו לא התקבלו המלצות לשוטרות ושוטרים", מסרה רגב.

לדבריה, היא "מקווה כי בשנה הבאה תשלח המלצה על ידי השר הממונה, או על ידי הציבור אשר ימליצו על משיאה או משיא מטעם משטרת ישראל, כי הם בהחלט ראויים לכך". המחלוקת החריפה בין ארדן לרגב מגיעה ברקע הפרסומים כי האחרונה צפויה להדיח את ארדן מהמשרד לביטחון הפנים הנחשב (על אף עצמאות המשטרה) לטובת תיק התחבורה שלא ברור האם יוענק לו.

תגיות:טקס המשואותיום העצמאותמירי רגבגלעד ארדןהמשרד לביטחון הפנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה