חדשות בריאות

תסמין קורונה הזוי: רופאים סיניים שחלו בנגיף - גילו שצבע עורם התחלף

סין: שני רופאים שנדבקו במחלת ה-covid19 גילו לחרדתם תסמין מוזר וקשה ביותר 'לעיכול' - צבע עורם שהשתנה ללא היכר בעקבות המחלה

אא

סין: שני רופאים שנדבקו במחלת ה-covid19 גילו לחרדתם תסמין מוזר וקשה ביותר 'לעיכול' - צבע עורם שהשתנה ללא היכר בעקבות המחלה. 

הרופאים - ד"ר יי פאן וד"ר הו ויפנג בני ה-42, אובחנו עם המחלה במהלך חודש ינואר השנה, כאשר טיפלו בחולים שאושפזו בבית החולים המקומי בווהאן. 

שלא כמו מאות ממטופליהם שמתו - בדרך נסית, השניים הצליחו להבריא מהמחלה, אולם בתקשורת הסינית CCTV דווח כי גוון עורם השתנה לבלי היכר בעקבותיה, ככל הנראה בשל התרופות הניסיוניות שקיבלו. 

תחילה דווח כי הרופאים אושפזו בבית החולים לטיפול בחולים שמצבם הריאות שלהם קשה, והונשמו במשך מספר ימים. את התגלית על צבע עורם שהשתנה, גילו השניים כאשר התעוררו ולא נזקקו עוד למכונת ההנשמה. ההסבר לכך על פי הדיווחים בתקשורת הסינית הוא שבמהלך המחלה ולאחר קבלת התרופות - נגרם חוסר איזון הורמונלי בגופם, והוא זה שגרם לכך. רופא שקרא את הדברים התראיין בתקשורת, הגיב ואמר כי החשד הוא שגוון עורם השתנה בעקבות תרופה מסוימת שהשניים קיבלו בהתחלה, כשרק אובחנו עם הנגיף - אך סירב לציין את שמה של התרופה. 

שני הרופאים לאחר המחלה:

תגיות:רופאיםקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה