חדשות בארץ

מבנה קרס באתר בנייה בראשון לציון – אין נפגעים

עמודי הבטון של המבנה, הנמצא בשלבי בנייה, קרסו ומחצו מספר רכבים. לאחר סריקות ארוכות, שעשו כוחות ההצלה במתחם, התברר כי אין לכודים ונפגעים

  • כ"ח ניסן התש"פ
(צילום: דוברות מד"א)(צילום: דוברות מד"א)
אא

חלקיו של מבנה מסחרי, הנמצא בשלבי בנייה, קרסו הבוקר (רביעי) באתר באזור התעשייה שורק בראשון לציון. כוחות ההצלה הכריזו על אירוע רב נפגעים, בשל חשש ללכודים רבים במקום. לאחר סריקות ארוכות שהתבצעו במתחם, התברר כי בנס לא היו נפגעים.

בתחילה דווח מהזירה, כי מנוף קרס באתר. בסרטונים שהופצו בהמשך ברשתות החברתיות, נראים עמודי הבטון של המבנה כשהם קורסים בעוצמה רבה. הם קרסו על מספר רכבים, ומחצו אותם. הפועלים שהיו במקום הספיקו להימלט. על פי הדיווח ב- 12N, הקריסה נבעה מבורג שבור שהיה בבסיסו של אחד העמודים, ונבדק האם מדובר בכשל טכני.

אחד מכלי הרכב שניזוק (צילום: כבאות והצלה לישראל)אחד מכלי הרכב שניזוק (צילום: כבאות והצלה לישראל)

מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר, סיפר: "מיד שקיבלנו את הדיווח על האירוע הזנקנו למקום כוחות גדולים, מאחר והיה חשש לנפגעים רבים. הגענו במהירות למקום, חברנו לכוחות הכיבוי ולאחר סריקות ראשוניות, בנס גדול, לא אותרו נפגעים. החובשים והפראמדיקים של מד"א נמצאים במקום, מאבטחים רפואית את פעולות הסריקה של הכיבוי וערוכים להעניק טיפול רפואי במידה ויאותרו נפגעים".

עמנואל איצקוביץ', חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, הוסיף: "כשהגענו למקום נתקלנו בעמודי בטון, שלדברי הפועלים במקום קרסו תוך כדי עבודתם באתר בנייה. לאחר סריקות, למרבה הנס לא אותרו נפגעים בנפש. נגרם נזק רב גם לרכבים חונים".

מפקד מחוז מרכז, טפסר אייל כספי (סרטון: כב"ה ראשל"צ)

תגיות:ראשון לציוןתאונת עבודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה