חדשות בריאות

מפתיע: מה הקשר בין סוג הדם שלכם לסיכוי להתאשפז עם קורונה?

האם יש קשר בין סוג הדם שלכם לסיכוי להידבק בקורונה? מחקר חדש שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת המדע של סין ובשיתוף עם אוניברסיטאות מקומיות נוספות, בדק בדיוק את זה וחזר עם ממצאים מרתקים

אא

האם יש קשר בין סוג הדם שלכם לסיכוי להידבק בקורונה? מחקר חדש שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת המדע של סין ובשיתוף עם אוניברסיטאות מקומיות נוספות, בדק בדיוק את זה וחזר עם ממצאים מרתקים. 

החוקרים ערכו השוואה בין סוגי הדם הקיימים בקבוצה של 2,173 משתתפים שאושפזו בבתי החולים בסין לאחר שאובחנו כחולים בנגיף, לבין קבוצת אנשים בריאים בת 3,694 מתנדבים. "מצאנו שבקרב האנשים שהתאשפזו בבית החולים עם COVID-19, ישנו שיעור גבוה של אנשים עם סוג דם A", אומרים החוקרים.

על סמך ממצאים אלו הניחו החוקרים כי אנשים בעלי סוג דם A בעלי סיכון גבוה יותר להתאשפז בבית החולים בגללה בהשוואה לסוגי דם אחרים, כשבתחתית הסולם נמצאים אנשים עם סוג דם O, שהם נמצאים בסיכון הפחות ביותר. "אנשים בעלי סוגי דם אחרים שנדבקו בנגיף, הראו תגובות טובות יותר בטיפול הביתי לעומת אלו אושפזו בבית החולים", אומרים החוקרים, וטוענים כי בעלי סוג דם A שנדבקו בנגיף, נצרכו לאשפוז דווקא ולא לטיפול ביתי. 

עם זאת, החוקרים מסייגים ואומרים כי אין ערובה לכך שאדם בעל סוג דם O או כזה שאינו סוג דם A - לא יחלה בנגיף.

תגיות:קשרסוג דםקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה