חדשות בריאות

גם היום: מספר המחלימים עלה על החולים החדשים; עלייה במספר המונשמים

מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-13,713, בהם 149 במצב קשה. זמן קצר קודם מסר המשרד כי מספר המונשמים ירד ל-99, אולם בהמשך הוא תיקן כי מספרם עומד על 119 – עלייה של כ-10% מאתמול

בדיקת חום בתחנה המרכזית בירושלים, היום (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)בדיקת חום בתחנה המרכזית בירושלים, היום (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות הודיע הערב (שני) כי מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-13,713, בהם 149 במצב קשה. זמן קצר קודם מסר המשרד כי מספר המונשמים ירד ל-99, אולם בהמשך הוא תיקן כי מספרם עומד על 119 – עלייה של כ-10% מאתמול. מספר המחלימים עלה גם היום על מספר המאובחנים החדשים, וכעת הוא עומד על 4,049. מספרם של המחלימים עלה כמעט ב-8%, לעומת עלייה של 1.65% במספר החולים החדשים – הנתון הנמוך ביותר שנרשם מאז פרצה המגפה בישראל. עד כה נפטרו 177 ממחלת הריאות לה הוא גורם.

ליצמן, בחודש שעבר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)ליצמן, בחודש שעבר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

 מוקדם יותר הערב הודיעה לשכתו של שר הבריאות יעקב ליצמן כי הוא ורעייתו החלימו מקורונה, בה חלו בתחילת החודש. ליצמן הודיע הערב כי שתי בדיקות קורונה שעבר יצאו שליליות וכי הוא החלים מהנגיף וימשיך בשגרת עבודה מלאה. "זו הייתה בשבילי הזדמנות נאותה להיווכח אישית בעבודתם המסורה של צוותי הרפואה היקרים שלנו. תודתי לכל מי שהתעניין ודאג לשלומי", מסר השר לאחר שמשרד הבריאות בישר לו על החלמתו מהמחלה.

עוד אמר ליצמן כי הוא קורא לאזרחי ישראל "להמשיך לשמור על כל הוראות משרד הבריאות לריחוק חברתי". לדבריו, ההקלות שניתנו מותנות ב"שמירה קפדנית" של הציבור על ההגבלות הקיימות. "רק בדרך זו נוכל לנצח את נגיף קורונה, למען כלל אזרחי ישראל ובריאותם. יחד ננצח בעזרת השם", הוסיף השר.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה