חדשות בריאות

חולת קורונה יולדה בניתוח קיסרי, מצבה קשה

במצבה של החולה בת ה- 27, המאושפזת בבית החולים זיו, חלה הידרדרות, והרופאים החליטו לנתחה בניתוח קיסרי. בסיומו הועבר התינוק להמשך טיפול בפגייה

אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)
אא

חולת קורונה בת 27 יולדה במהלך הלילה (שני) בניתוח קיסרי בבית החולים זיו בצפת, לאחר שחשה מצוקה נשימתית קשה ומצבה הידרדר.

מבית החולים נמסר, כי המטופלת אושפזה בשבוע שעבר במחלקת ההתפרצות לחולי קורונה, כשהיא בשבוע ה- 32 להריונה. בשל ההידרדרות שחלה במצבה היא הורדמה והונשמה, וצוות הרופאים החליט לבצע ניתוח קיסרי. בסיום הניתוח, נולד תינוק במשקל 2.400 ק"ג, והוא הועבר לפגייה להמשך טיפול.

בבית החולים ציינו, כי בטרם התקבלה החולה למחלקת הקורונה, היא קיבלה טיפול להבשלת העובר, שנועד כדי לסייע להתפתחות הריאות. מצבה ממשיך להיות קשה, והיא מונשמת. בעלה מאושפז אף הוא בבית החולים, ומצבו מוגדר קל.

במחלקת התפרצות בזיו מאושפזים כעת 5 חולי קורונה. 3 מתוכם מונשמים במצב קשה, חולה אחד במצב בינוני ומצבו של חולה נוסף מוגדר קל.

משרד הבריאות מסר הבוקר, כי מניין הקורבנות של נגיף הקורונה בישראל עלה ל- 173. מספרם של חולי הקורונה המאומתים בארץ עלה ל- 13,654 – תוספת של 292 חולים ביממה האחרונה. מספרם של החולים שמצבם מוגדר קשה ירד ל- 150, אולם במספרם של המונשמים חלה ב- 24 השעות האחרונות עלייה של 4.6% – מ- 109 ל- 114 – זאת לאחר ירידה של 7.6% ביממה הקודמת.

עוד עולה מהנתונים, כי 134 חולים נמצאים במצב בינוני, ומצבם של 9,326 מוגדר קל. מספרם של החולים שהבריאו ממשיך לעלות, ועומד כעת על 3,872 – לעומת 3,564 אתמול בבוקר. זו הפעם השנייה ברציפות, שמספרם של המחלימים במהלך יממה עולה על מספרם של החולים החדשים. 

תגיות:יולדתנגיף הקורונהבית החולים זיו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה