חדשות בעולם

בריטניה: סבתא רבא בת 106 ניצחה את הקורונה

התקשורת בבריטניה מדווחת על סבתא רבא בת 106 שעשויה להיות האדם המבוגר ביותר במדינה שהחלים לחלוטין מנגיף הקורונה, ושוחרר לביתו כשהוא בריא ושלם

אא

התקשורת בבריטניה מדווחת על סבתא רבא בת 106 שעשויה להיות האדם המבוגר ביותר במדינה שהחלים לחלוטין מנגיף הקורונה, ושוחרר לביתו כשהוא בריא ושלם. 

הסבתא - קוני טיטש שמה, אושפזה בבית החולים בעיר בירמינגהם לפני כשלושה שבועות, לאחר שהבדיקות שעברה מצאו כי היא חולה בנגיף הקורונה. 

"כולנו עמדנו לצד הדרך במסדרון ומחאנו לה כפיים", סיפרו צוות האחיות שטיפלו בסבתא. "היא ללא ספק המטופלת הוותיקה ביותר שלנו שהיכתה את הנגיף, וייתכן שהיא הוותיקה ביותר במדינה שעושה את זה".

טיטש, שנולדה בספטמבר 1913, סיפרה כי היא עברה שתי מלחמות עולם, והחלימה אף מהשפעת הספרדית. "אני מרגישה ממש ברת מזל שנלחמתי בנגיף הזה בכל כוחי", אמרה הסבתא לשמונה נכדים. "אני לא יכולה כבר לחכות לראות את המשפחה שלי".
קלי סמית, אחת האחיות שטיפלו בטיטש, אמרה כי "היא מדהימה ואנחנו עשינו כמיטב יכולתנו להחזיר אותה בחזרה לבריאות איתנה. היה פנטנסטי לראות את קוני מתאוששת לאט לאט. זה נחמד לראות חולים עוזבים את המחלקה שלנו, לאחר שהיכו את הנגיף הזה".

תגיות:בריטניהנגיףנסקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה