חדשות בארץ

הנדל והאוזר הבטיחו לנתניהו: חתום על אחדות ונקדם את ענייניך המשפטיים

הנדל אמר כי התחייב לנתניהו שבמידה והמבוי הסתום בנוגע למערכת המשפט – מינוי שר משפטים וכינוס הוועדה לבחירת שופטים – יימשך, הוא והנדל יתמכו בעמדת הליכוד ולא בזו של כחול לבן, מפלגתם לשעבר

הנדל והאוזר בכנסת, אפריל אשתקד (צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90)הנדל והאוזר בכנסת, אפריל אשתקד (צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

חברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האוזר מסיעת "דרך ארץ" הבטיחו היום (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו כי יתמכו בכול חוק שיטיב עם מצבו המשפטי. השניים אמרו את הדברים בפגישה שקיימו עם ראשי רשויות ביהודה, שומרון והבקעה, בסיומה נמסר על כך.

הנדל אמר כי התחייב לנתניהו שבמידה והמבוי הסתום בנוגע למערכת המשפט – מינוי שר משפטים וכינוס הוועדה לבחירת שופטים – יימשך, הוא והנדל יתמכו בעמדת הליכוד ולא בזו של כחול לבן, מפלגתם לשעבר. בפגישה נכחו שלושת ראשי רשויות יו"ש והבקעה - יוסי דגן ראש מועצת שומרון, ישראל גנץ ראש מועצת בנימין, ודויד אלחייני יו''ר מועצת יש''ע וראש מועצת בקעת הירדן. בתום הפגישה נמסר כי השלושה קיימו בימים האחרונים ובעיקר הלילה והיום, "סבב שיחות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר יריב לוין, ח"כ בני גנץ, הח"כים יועז הנדל וצביקה האוזר ואף נפגשנו עם יועז הנדל היום, בכדי למצוא את הדרך להרכיב ממשלה בישראל. אנו מחזקים את ראש הממשלה בדרישתו להחלת הריבונות בכל מרחבי ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

גנץ, הנדל ולפיד במליאת הכנסת (צילום: פלאש 90)גנץ, הנדל ולפיד במליאת הכנסת (צילום: פלאש 90)

"בפגישה אמר ח"כ יועז הנדל כי במקרה של אי הסכמות בנושא מינוי השופטים יתמוך בעמדת ראש הממשלה ולכן אנו מקוים כי אמירה זו תסייע ותהווה מפתח להקמת ממשלה. הפערים הם מזעריים ויש את הפתרונות להקמת ממשלה. אנחנו קוראים לכל הצדדים להקים עוד היום ממשלה בכדי לחלץ את ישראל מנגיף הקורונה, לשקם את הכלכלה ולהבטיח את הריבונות בכל ההתיישבות ביהודה ושומרון ובקעת הירדן", הוסיפו שלושת ראשי הרשויות.

‏ח"כ הנדל מסר בתגובה כי "נתנגד לכל פגיעה בשלטון החוק והדמוקרטיה. תומכים בעמדת כחול לבן בדרך לממשלת אחדות. ובעד כל פשרה שתמצא לאחדות". עם זאת, אתמול פורסם כי הנדל שוחח עם מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, ואמר לו כי הוא וח"כ צביקה האוזר לא יהיו הח"כים שייתנו לנתניהו את הקולות להרכיב ממשלה.

תגיות:יועז הנדלצביקה האוזר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה