חדשות בריאות

הקורבן ה-112: אישה בת 41 עם מחלות רקע

בקרב ערביי ישראל עלה מניין החולים בנגיף ל-371 – עלייה של 11.7% ביממה האחרונה. בישראל נערכו ביממה האחרונה 7,680 בדיקות לגילוי קורונה

קבורתו של הרב הראשי לשעבר, הרב בקשי דורון, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)קבורתו של הרב הראשי לשעבר, הרב בקשי דורון, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

אישה בת 41 מאזור גדרה נפטרה היום (שני) בבית החולים קפלן לאחר שחלתה בקורונה. לפי בית החולים, היא סבלה ממחלות רקע. בכך, עלה מניין המתים בישראל ל-112. מבית החולים לניאדו נמסר על מותו מקורונה של בן 80 במחלקת ההתפרצות קורונה-כתר. המטופל סבל ממחלות רקע. 
צוות המחלקה איפשר לבתו להכנס לפרידה ברגעיו האחרונים, כשהיא ממוגנת במיגון מלא ומלווה על ידי אשת צוות.

בקרב ערביי ישראל עלה מניין החולים בנגיף ל-371 – עלייה של 11.7% ביממה האחרונה. הנתונים התפרסמו על ידי ועדת החירום הערבית, שמתבססת על נתוני משרד הבריאות. מספר בדיקות הקורונה שבוצעו עד כה במגזר הערבי עומד על 17,207, להוציא ערים מעורבות ומזרח ירושלים.

לפי הנתונים, באום אל-פחם יש 48 חולים סך הכול – 15 יותר מאתמול. במועצה המקומית ג'סר א-זרקא, שהטילה סגר על שערי היישוב, אובחנו עד כה 32 חולים. בדבוריה, שנהגה באופן דומה, אובחנו 23 חולים. בעיר רהט יש 19 חולים.

הכותל המערבי, הבוקר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)הכותל המערבי, הבוקר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

בישראל נערכו ביממה האחרונה 7,680 בדיקות לגילוי קורונה. ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג בשבוע שעבר את שאיפת הממשלה להגיע ל-10 אלף בדיקות ביום בתוך כמה ימים. בסוף מרצ אף הודיע משרד הבריאות כי בתוך שבועיים תגיע ישראל ל-30 אלף בדיקות.

הלילה נפטרו מהנגיף ארבעה בני אדם נוספים, מתוכם שניים שהתגוררו בבתי אבות. בבית החולים פוריה בטבריה נפטרה דיירת נוספת בבית האבות "יוקרה" ביבנאל, שם נפטרו כבר 13 קשישים דיירי הבית. האישה, בת 80, סבלה לפי בית החולים ממחלות רקע מרובות. במרכז הרפואי איכילוב נפטרו הלילה שתי נשים מהנגיף, בת 96 ובת 81, שתיהן עם מחלות רקע.

מספר הנדבקים הכולל טיפס ל-11,235. מספר החולים שנזקקים להנשמה עלה ב-2 וכעת הוא עומד על 133, וביממה כולה מספרם עלה ב-8%. מספר החולים שמצבם מוגדר קשה עומד על 181 – עלייה של 4% ביחס לאתמול בבוקר. מספר המחלימים הכולל עלה ל-1,689 איש.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה