חדשות בריאות

בוריס ג’ונסון שוחרר מבית החולים: "נביס את הקורונה"

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הודה לצוות בית החולים לאחר ששוחרר מאשפוז של שבוע בעקבות סיבוכי נגיף הקורונה בו נדבק. מספר הקורבנות שגבה הנגיף בממלכה המאוחדת חצה את ה- 10,000

ג’ונסון, היום (צילום מסך, טוויטר ראש ממשלת בריטניה)ג’ונסון, היום (צילום מסך, טוויטר ראש ממשלת בריטניה)
אא

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, שנדבק בנגיף הקורונה, שוחרר היום (ראשון) מבית החולים סנט תומאס בלונדון, בו היה מאושפז. בלשכתו אמרו, כי בעצת צוותו הרפואי, ג'ונסון לא ישוב מיד לעבודה, ויצא למעון הנופש הכפרי של ראש הממשלה בצ'קרס. את מקומו ימשיך למלא שר החוץ דומיניק ראב.

ג'ונסון, שאובחן לפני כשלושה שבועות כחולה קורונה, פונה ביום ראשון שעבר לבית החולים, לאחר שלא חלה הטבה בתסמיני הנגיף, שכללו חום גבוה ושיעול. למחרת הוא הועבר למחלקה לטיפול נמרץ, בעקבות הידרדרות במצבו, ומחשש שיידרש לחברו למכונת הנשמה. בהודעה שמסרה לשכתו הובהר, כי הוא לא חובר למכונת הנשמה אולם קיבל תמיכת חמצן. לאחר 3 לילות בטיפול נמרץ, הוחזר ג'ונסון ביום חמישי האחרון למחלקה הרגילה, בעקבות השיפור שחל במצבו.

זמן קצר לאחר שחרורו מבית החולים, הודה ג'ונסון – בסרטון שפרסם בטוויטר – לשירות הבריאות הלאומי (NHS), מערך הבריאות הציבורי של הממלכה המאוחדת, והביע את הערכתו ל"אומץ הלב האישי" של צוות בית החולים שטיפל בו: "ה- NHS הציל את חיי, אין ספק בכך", אמר. "קשה למצוא מלים להביע את החוב שלי".

ראש הממשלה הבריטי, שזכה לביקורת על תגובתו האיטית להתפרצות הנגיף במדינה, הודה לאזרחי בריטניה על היענותם להנחיות לשמור על ריחוק חברתי: "המאבק הלאומי נגד נגיף הקורונה לא תם, אבל אנו מתקדמים בו. נתגבר על האתגר, כפי שהתגברנו על אתגרים רבים בעבר. נביס את הנגיף הזה – ונביס אותו ביחד".

בתוך כך, משרד הבריאות של בריטניה מסר, כי ביממה האחרונה נוספו 737 שמות לרשימת מקרי המוות ברחבי המדינה. מספר המתים חצה את ה- 10,000, ועומד כעת על 10,621. מספר הנדבקים המאומתים בנגיף הגיע ל- 84,279.

תגיות:בריטניהבוריס ג'ונסוןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה