חדשות בריאות

הקורונה בישראל: 9,248 חולים, 65 מתים; יורחבו הבדיקות בבתי האבות

מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-9,248 – עלייה של 3.8% בלבד ביממה האחרונה. מתוך החולים, 149 במצב קשה, 117 מונשמים ו-770 מהחולים החלימו. מניין המתים עלה ל-65

מעצר חולה קורונה בירושלים, אתמול (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מעצר חולה קורונה בירושלים, אתמול (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הערב (שלישי) כי מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-9,248 – עלייה של 3.8% בלבד ביממה האחרונה. מתוך החולים, 149 במצב קשה, 117 מונשמים ו-770 מהחולים החלימו. אישה בת 95, חולה סיעודית עם מחלות רקע מורכבות, נפטרה הערב במרכז הרפואי העמק, לאחר שחלתה בקורונה. בכך, עלה גם מניין המתים ל-65.

הערב הודיע מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, על הרחבת מספר בדיקות הקורונה בבתי האבות, כך שבכל מקום שהתגלה בו חולה - כל דיירי וצוותי בית האבות ייבדק. מנכ"ל רשת משען, עמרי כהן, בירך על ההחלטה ומסר כי מזה ימים רבים הוא דורש "שוב ושוב לבצע בדיקה מקיפה לכלל דיירי הדיור המוגן בישראל, ובוודאי לדיירים ואנשי צוות במקום בו נתגלה נשא נגיף". הוא הוסיף כי יש לבצע בדיקה לאלתר בבית משען בחולון שם התגלו נשאי נגיף שכבר הועברו מהמקום.

בד בבד, בהנחיית שר הבריאות יעקב ליצמן, חתם משרדו ומשרד הביטחון על הסכם עם חברת BGI שתספק מכשור וחומרים לביצוע 10,000 בדיקות PCR נוספות ביום לפחות. לפי הודעת ליצמן, המכשירים יוצבו ב-6 מעבדות של קופות החולים, בעלות כוללת של 90 מיליון שקל. המכשור יוצב במעבדות במהלך השבועיים-שלושה הקרובים ויצטרף לפעילות המעבדות שקיימות כבר עכשיו במערכת הבריאות.

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה