מעניין

מני אסייג נגד תחקירי הסילוף וכל מי ש"מגביר שנאה נגד אחינו החרדים"

בפוסט שפרסם, עורר מני אסייג את הצורך באחדות ואהבת חינם, ותקף את דברי השטנה נגד הציבור החרדי: "פתאום יש לאנשים אמונה עיוורת בתחקירים של אימפריית הסילוף, הרשע והשקר. כמה נוח להאמין בתחקיר כשמדובר ברב חרדי לבוש שחורים"

  • י' ניסן התש"פ
מני אסייגמני אסייג
אא

עברתי בין פוסטים של חברים והסרתי חברות מכל מי שכתב משהו שיש בו פוטנציאל להגביר שנאה ולהצית איבה נגד אחינו שומרי הגחלת החרדים.

הם יסתדרו בלעדיי בלי ספק. פתאום יש לאנשים אמונה עיוורת בתחקירים של אימפריית הסילוף, הרשע והשקר. כמה נוח להאמין בתחקיר כשמדובר ברב חרדי לבוש שחורים, עם כובע מוזר ועם חיתוך דיבור משונה שמצטט מהמקורות.

מצידי להישאר עם חבר אחד ועוקב אחד שמבינים שההתפרצות בבני ברק נולדה בראש ובראשונה מהצפיפות המעיקה והבלתי נסבלת בשטח מצומצם שחיים בו 200 אלף איש, ושלא ממש עניינה מישהו לאורך השנים (איפה אתם כל אלה שהצפיפות בעזה לא נותנת מנוח לנפשכם?).

היו כמובן חריגות והתקהלויות של לומדי תורה עקשניים שהתקשו לקבל את הגזרה (שלא היתה כמוה מאז ומעולם) אבל ההדבקה כאמור טמונה בצפיפות הגדולה.

את הפלג הקיצוני הבלתי מייצג, שקורא לחיילים ושוטרים נאצים, הייתי מעביר בשמחה על גבי חסקה לאי בודד ליד מיקרונזיה בואך פולינזיה הצרפתית.

בוקר של אחדות ואהבת חינם ישראל.

תגיות:מני אסייגחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה