חדשות בריאות

לא נדבק: בדיקת הקורונה של הרמטכ"ל כוכבי יצאה תקינה

לאחר שהתברר כי שהה בקרבת חולה קורונה, עבר הרמטכ"ל אביב כוכבי בדיקה לאבחון הנגיף. הבדיקה חזרה תקינה, אך כוכבי יישאר בבידוד עד סוף השבוע. היום תצא לדרך תוכנית "משמרות הזהב", בהובלת פיקוד העורף, שנועדה לסייע לאוכלוסייה הוותיקה ברחבי הארץ

כוכבי (צילום: פלאש 90)כוכבי (צילום: פלאש 90)
אא

לרמטכ"ל אביב כוכבי נערכה אמש (שלישי) בדיקה לזיהוי נגיף הקורונה. הבוקר מסר דובר צה"ל, כי הבדיקה יצאה תקינה, וכי הרמטכ"ל לא אובחן כחולה.

כזכור, כוכבי נכנס אתמול לבידוד, וזאת לאחר שהתברר כי בדיון שקיים לפני כשבוע וחצי עם מפקדים של יחידת הקישור לרשויות של פיקוד העורף, השתתף קצין במילואים שאובחן כחולה קורונה. על פי הודעת דובר צה"ל, "הרמטכ"ל חש בטוב וימשיך על פי הנהלים להיות בבידוד עד סוף השבוע". תוצאות הבדיקות של ראש אגף המבצעים, אלוף אהרון חליוה, ומפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי, יתבררו בהמשך היום.

בתוך כך, הבוקר תצא לדרך תוכנית "משמרות הזהב", אותה מוביל פיקוד העורף, למתן סיוע לאוכלוסייה ותיקה בסיכון ברחבי הארץ. התוכנית, שהוצגה על ידי ידעי, אושרה אמש על ידי סגן הרמטכ"ל, אלוף אייל זמיר. כ- 1,000 צוותים ניידים מכל יחידות צה"ל יקחו חלק במשימה, במסגרתה יינתן סיוע לרשויות המקומיות ולמשרדי הממשלה, במטרה לספק מענה מיטבי לצרכיה של אוכלוסיית גיל הזהב. הדגש בתוכנית יושם על אספקת מזון ותרופות, ניוד לטיפול רפואי, ומתן מענה מנטלי והסברתי לאזרחים הוותיקים.

תגיות:פיקוד העורףצה"לאביב כוכבינגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה