חדשות בריאות

הרב קנייבסקי: "השם יתברך יראנו במהרה בישועתו הגדולה". ועל מה יש להקפיד במיוחד?

מכתב חיזוק מיוחד של הרב קנייבסקי והרב אדלשטיין: "גם הצער שיש כעת הוא לטובה. עלנו להיות בשמחה ומצב רוח טוב, עם אווירה נעימה בתוך המשפחה"

(בעיגול: הרב חיים קנייבסקי)(בעיגול: הרב חיים קנייבסקי)
אא

הבוקר (שלישי) התפרסם בעיתון "יתד נאמן" מכתב חיזוק מיוחד של הרב חיים קנייבסקי והרב גרשון אדלשטיין. במכתבם, שמיועד לרבני ישראל, קוראים הרב קנייבסקי והרב אדלשטיין לחזק ולהתחזק, לעודד את בני ישראל באמונה, ולזכור שהכל בידי שמים, והכל לטובה.

"הן אנו רואים בעת הזאת יד ה' בכל העולם כולו", פותחים גדולי ישראל את דבריהם, "וכבר אמרו חז"ל: 'אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל, שנאמרו: 'הכרתי גויים נשמו פינותם... אמרתי אך תיראי אותי תקחי מוסר', והוא כדי שנתעורר לפשפש במעשינו ולתקן את הדברים שצריכים תיקון".

הרב קנייבסקי והרב אדלשטיין מתייחסים בכאב  למצב הקשה, ולאלפי החולים בישראל ובעולם כולו: "ומה רב הכאב כאשר רבים מאחינו בני ישראל זועקים ממיטת חוליים, ישלח להם השם יתברך רפואה שלמה במהרה, ואף כמה מחשובי הרבנים חלו במחלה הקשה בעיצומם של ימים אלו, אשר בני קהילותיהם זקוקים ביותר לעצתם והדרכתם".

"ועל הרבנים החשובים להתחזק ולחזק איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק, וישתדלו למלא את מקום הרבנים אשר אינם יכולים להנהיג קהילותיהם, עד כמה שידם מגעת, ואף במקומות שנסגרו בתי הכנסת ומוסדות הקהילות, יש לשמור על קשר עם בני הקהילות בדרך האפשרית, ולעודד את רוחם באמונה וביטחון שהכל בידי שמים וכל דעביד רחמנא לטב עביד, וגם הצער שיש כעת הוא לטובה, כמו רופא שעושה ניתוח לחולה, שים, אבל זה לטובתו, כדי שיחיה חיים ארוכים, ועלינו להיות בשמחה ומצב רוח טוב, עם אווירה נעימה בתוך המשפחה.

"ובפרט עתה, כאשר הכל רואים גילוי כבוד השם ומלכותו יתברך, שכל חכמי העולם אין בכוחם להתגבר כנגד וירוס אחד קטן, ובוודאי לב היהודים בכל מקומות מושבותיהם נפתח לרווחה, ועיניהם נשואות אל רבני ישראל שיורו דרכם להתחזק באמונה, וגדול כח הרבנים להשפיע על עדת מרעיתם בשיחות בטלפון, ולחזקם לנצל ימים אלו בעסק התורה והתפילה והחסד כל אחד כפי כוחו.

"ויש להזהיר על שמירת כל כללי הזהירות על פי הוראות הרופאים, ולהשגיח שכל הפתרונות הנצרכים בימים אלו יהיו רק על פי ההלכה, והשם יתברך יראנו במהרה בישועתו הגדולה", מסיימים הרב קנייבסקי והרב אדלשטיין את מכתבם.

תגיות:הרב חיים קנייבסקיהרב גרשון אדלשטייןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה