חדשות בריאות

בעקבות הידבקות היועצת: נתניהו החליט להיכנס לבידוד – עד לסיום הבדיקה

בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו העריכו כי הוא לא יצטרך להיכנס לבידוד, על אף שיועצתו לענייני חרדים והכנסת נדבקה בקורונה. עם זאת, הוא החליט לשהות בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית

נתניהו בשיחת וידאו (צילום: חיים צח, לע"מ)נתניהו בשיחת וידאו (צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

(עודכן: 14:35)

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט בצהריים (שני), כי הוא וצוותו הקרוב ישהו בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית, שנפתחה בעקבות הידבקותה של יועצתו, רבקה פאלוך, בנגיף הקורונה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי החלטתו של נתניהו התקבלה "עוד בטרם הסתיימה החקירה האפידמיולוגית, ולמען הסר ספק". בהודעה צוין, כי "בהתאם לממצאים, משרד הבריאות ורופאו האישי של ראש הממשלה יקבעו יום לסיום הבידוד".

מוקדם יותר היום, העריכו בלשכתו של נתניהו כי ראש הממשלה לא יצטרך להיכנס לבידוד: "בשעות אלה מתבצעת על ידי גורמי המקצוע במשרד הבריאות חקירה אפידמיולוגית לעובד בסביבת ראש הממשלה, ולאחר מכן יועברו הנחיות מסודרות. ההערכה הראשונית היא, כי אין צורך שראש הממשלה ישהה בבידוד, כיוון שלא היה במגע קרוב עם החולה ולא קיים עמו פגישה. כמו כן, מבדיקה ראשונית השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים. החקירה האפידמיולוגית נמשכת".

"נדגיש כי בשבועות האחרונים מקפידים ראש הממשלה וסביבתו על הקפדה יתרה של הנחיות משרד הבריאות, בליווי רופאו האישי, ומקיים את רוב הדיונים בשיחות וידאו ממעונו", נאמר עוד בהודעה. בסיומה הודגש, כי "ראש הממשלה וסביבתו יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות".

פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים וכנסת, עברה אתמול בדיקה לאבחון קורונה, לאחר שהתברר בסוף השבוע כי בעלה נדבק בנגיף ואושפז בבית חולים במצב קל. היא הייתה לפני מספר ימים בכנסת, ושהתה בסביבתם של נתניהו, שרים וחברי כנסת. תוצאות הבדיקה, שחזרו במהלך הלילה, אישרו כי אף היא נדבקה בנגיף.

נתניהו צפוי לעבור במהלך היום בדיקה לאבחון קורונה. כזכור, לפני כשבועיים הוא עבר, יחד עם סביבתו הקרובה, בדיקות קורונה, על אף שלא חש כלל בתסמינים, וזאת בהתאם להנחיות שהוציא סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה. מתוצאות הבדיקות עלה, כי אף אחד מהנבדקים לא נמצא חיובי לנגיף.

תגיות:נגיף הקורונהרבקה פאלוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה