חדשות בריאות

מפכ"ל המשטרה אחרי הלוויה בבני ברק: המשטרה לא תהסס לאכוף את החוק בנחישות

דוברות המשטרה: "רובו המוחלט של הציבור, כולל במגזר החרדי, הפנים ומיישם בפועל את ההנחיות, והמשטרה פועלת באותם מקרים ומוקדים חריגים בהם אזרחים לא מיישמים את ההנחיות"

  • ה' ניסן התש"פ
שוטרים אוכפים את הנחיות משרד הבריאות (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)שוטרים אוכפים את הנחיות משרד הבריאות (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בהמשך לאירוע הלוויה שנערכה בבני ברק במוצאי השבת האחרונה, התייחס אתמול מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן לאירוע וציין:

"במלחמה הזו על בריאות הציבור, אף אחד אינו חסין ולא עומד מעל לחוק והמשטרה לא תהסס לפעול ולאכוף את החוק בנחישות נגד כל מי שיפעל במזיד ובחוסר אחריות בניגוד לתקנות ויסכן בכך את שלום הציבור ובריאותו כפי שפעלנו עד כה".

"רובו המוחלט של הציבור, כולל במגזר החרדי, הפנים ומיישם בפועל את ההנחיות, והמשטרה פועלת באותם מקרים ומוקדים חריגים בהם אזרחים לא מיישמים את ההנחיות. פעילותם של  המפקדים והשוטרים בשטח בתנאים מורכבים ומאתגרים במיוחד מעין אלו, הינם חסרי תקדים במצב חירום זה שנכפה על כולנו".

"יחד עם זאת גם בעת הפרות וחריגה מההנחיות, אין ולא יהיה תחליף לשיקול דעת מפקדים, והמשטרה נדרשת כל העת לפעול באחריות ולהפחית סיכון לפגיעה משמעותית יותר בשלום הציבור ובבריאותו טרם נקיטת פעילות אכיפה תוך שימוש בכוח או אמצעים".

עוד הוסיף מ"מ המפכ"ל: "מדובר במערכה נגד אויב בלתי נראה, מאמץ האכיפה חשוב ומרכזי - אך לא מספיק לכשעצמו. זוהי שעת חירום לאומית, ואנו קוראים לציבור בישראל ללא יוצא מן הכלל להישמע להנחיות משרד הבריאות ולקיים את התקנות וההנחיות של משרד הבריאות במלואן".

תגיות:הלוויהמשטרהבני ברקנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה