חדשות בעולם

צ’צניה: הנשיא קורא לתת גזר דין מוות - לכל מי שיפר את הבידוד

מאז התפרצות נגיף הקורונה, ממשלות רבות בעולם החילו חוקים מחמירים על מפרי הבידוד, אולם נדמה שצ'צ'ניה מתיימרת לעלות על כולם: לאחרונה הציע נשיא המדינה כי כל מי שיפר את הבידוד יקבל גזר דין מוות

אא

מאז התפרצות נגיף הקורונה, ממשלות רבות בעולם החילו חוקים מחמירים על מפרי הבידוד, אולם נדמה שצ'צ'ניה מתיימרת לעלות על כולם. 

נשיא צ'צ'ניה רמזן קדירוב, קרא באחרונה לחוקק חוק במדינה שעל פיו יוטל עונש מוות על כל מי שמפר את הבידוד. לדבריו, נגיף הקורונה אינו בעיה אישית אלא ציבורית, ומכאן גם הצורך בהחמרת החוקים סביבה. "אם אתם שואלים אותי, כל מי שחושב שהקורונה היא בעיה אישית, צריך למות. הנגיף הזה לא רק מדביק אותך והופך אותך לחולה, הוא גם מסכן את האחים, האחיות והשכנים שלך".

על פי הדיווחים במשרד הבריאות המקומי, מספר הנדבקים המדווחים במדינה הוא בין הנמוכים בעולם - שלושה אנשים בלבד, שנדבקו לאחר שביקרו באתר הקדוש למוסלמים במכה ואיש מהם לא שמר על הנחיות הבידוד. כמובן שהמספר הזה הוא מסוייג, שכן כמו במדינות רבות בעולם - לוקח זמן עד שמספר החולים האמיתי מדווח לרשויות. 

קדירוב התראיין לרשת חדשות קווקזית שבה קרא לתושבים לחזק את מערכת החיסון עם 'תרופות סבתא' מוכרות כמו שום, ולהקפיד על ההנחיות שיימסרו ממשרד הבריאות. "אל תזוזו ממקום למקום. הישארו בבית והקפידו על ההגיינה האישית. ואנשים שרק מחמירים את הבעיה שנקלענו אליה, אני חושב שצריכים להטיל עליהם גזר דין מוות", סיכם.   

תגיות:בידודצ'צניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה