חדשות בריאות

המשטרה נלחמת במפירי הבידוד ובחריגות מהתקנות של משרד הבריאות

משטרת ישראל נרתמת לסייע למשרד הבריאות באכיפה של תקנות החירום המיוחדות למניעת ההתפשטות של נגיף הקורונה. ככה זה נראה

  • כ"ט אדר התש"פ
אא

מדוברות המשטרה נמסר כי מאז תחילת המאבק בנגיף, נפתחו ע"י המשטרה 135 חקירות נגד מפרי בידוד, ועוד כ-23 חקירות לגבי חשד להפצת הודעות כזב.

במקביל, בוצעו 25,700 ביקורים אצל מבודדים, ונרשמו 114 דו"חות – לרוב בשל סירוב לפיזור של התקהלות אסורה, וגם 54 צווי סגירה לבתי עסק שהיו פתוחים בניגוד להוראות החירום.

המשטרה פועלת כל הזמן כדי לאכוף את תקנות החירום המיוחדות שהוציא משרד הבריאות. רוב הציבור פועל באחריות, ב"ה, ונשמע להנחיות ולהוראות, אך כאשר נתקלים השוטרים בחריגות מהתקנות – הם פועלים על מנת לאכוף אותן.

114 הדו"חות שנרשמו עד כה מתחלקים למספר סוגים של הפרת הוראות: 65 דו"חות ניתנו בגין סירוב לפיזור של התקהלות אסורה; 38 דו"חות ניתנו בגין הפרה של חובת בידוד; 8 דו"חות נרשמו כנגד מפעילי עסקים בניגוד לתקנות האחרונות; ועוד 3 דו"חות ניתנו בגין הפרת החובה לדווח למשרד הבריאות על חובת הימצאות בבידוד.

השוטרים מבקרים מחויבי בידוד על מנת לוודא כי הם מקיימים את חובתם בבידוד ושומרים על התקנות. עד כה ביקרה המשטרה אצל כ-25,700 חייבי בידוד בכל הארץ.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות ולהוראות של משרד הבריאות, משום שכל הפרה של ההנחיות משבשת את המאמץ המשותף של כולנו במאבק בהתפרצות של נגיף הקורונה ובהתפשטות שלו בישראל. המשטרה אף מזכירה כי חל איסור מוחלט על הפרה של מידע כוזב שנועד לזרוע בהלה בציבור. רק גורמים מוסמכים רשאים להפיץ מידע מוסמך ורלוונטי, וכן הנחיות רשמיות ועדכונים.

תגיות:משטרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה