חדשות בארץ

הידרדרות במצבו של חולה קורונה בן 45 ללא מחלות רקע

מבית החולים וולפסון נמסר כי בשל ההחמרה, הוא חובר למכונת 'אקמו', המחליפה את תפקוד הלב והריאה באופן זמני, במטרה לייצבו: "על אף שיפור קל במצבו הבוקר, מאוחר יותר חלה הידרדרות במצבו הקליני של המטופל וכעת הצוותים שלנו נלחמים על חייו"

בודקים שני עובדים פלסטיניים, היום (צילום: פלאש 90)בודקים שני עובדים פלסטיניים, היום (צילום: פלאש 90)
אא

מבית החולים וולפסון נמסר היום (רביעי) כי בשעות האחרונות חלה הידרדרות במצבו של החולה בן ה-45 המאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ. לפי בית החולים, מדובר במטופל שאינו מעשן וללא מחלות רקע. בשל ההחמרה, הוא חובר למכונת 'אקמו', המחליפה את תפקוד הלב והריאה באופן זמני, במטרה לייצבו.

ד"ר אריה סורוקסקי, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ והמחלקה לטיפול נמרץ בחולי קורונה בוולפסון, ביחד עם ד"ר חגי דקל, מנהל המחלקה לניתוחי לב-חזה ויחידת האקמו, מסרו כי "על אף שיפור קל במצבו הבוקר, מאוחר יותר חלה הידרדרות במצבו הקליני של המטופל וכעת הצוותים שלנו נלחמים על חייו".

פינוי חולת קורונה לשערי צדק, אתמול (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)פינוי חולת קורונה לשערי צדק, אתמול (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מוקדם יותר הודיע בית החולים שיבא בתל השומר כי ערך ניתוח קיסרי ליולדת חולת קורונה במצב קשה, בשבוע ה-36 להריונה. הצוות הרפואי החליט לבצע את הניתוח לאחר שהאישה הגיעה לבית החולים עם תסמיני המחלה, בעקבותיו הוחלט לערוך את הניתוח, ובהמשך התקבלה תוצאה חיובית לבדיקת נגיף הקורונה בגופה. מבית החולים נמסר כי היא מורדמת ומונשמת במצב קשה ומטופלת במחלקת הטיפול הנמרץ לחולי קורונה, וכי התינוק במצב טוב ונמצא בהשגחה בטיפול נמרץ לילדים. טרם ברור האם התינוק נדבק אף הוא.  

הבוקר אובחנה יולדת בבית החולים אסותא באשדוד עם נגיף הקורונה, חמישה ימים לאחר ששוחררה. האישה, בשנות ה-20 לחייה מהשפלה, הגיעה אתמול לבית החולים לאחר שגילתה תסמיני המחלה. בנה טרם נבדק. מבית החולים נמסר כי במהלך הלידה ולאחריה היולדת לא הייתה חולה עדיין. "בית החולים פועל על פי הנחיות משרד הבריאות וכל אנשי הצוות שבאו עמה במגע – יבודדו. חדר הלידה ממשיך לפעול כסדרו".

תגיות:נגיף הקורונהטיפול נמרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה