חדשות בריאות

הושג הסכם: תחודש הלמידה מרחוק במערכת החינוך

בעקבות התערבותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הושג הסכם לחידוש מיידי של הלמידה מרחוק במסגרות הכיתתיות. עובדי ההוראה יקבלו שכר מלא עד תום חופשת הפסח, ובמהלך הקיץ יוחזרו 9 ימי לימודים

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

הלמידה מרחוק בבתי במסגרות הכיתתיות תחודש, לאחר הפסקה של מספר ימים. כך הוסכם הלילה (בין שלישי לרביעי) בין המדינה והסתדרות המורים.

בהמשך להנחיה שנתן ראש הממשלה בנימין נתניהו למנכ"ל משרדו, רונן פרץ, לבחון את החזרת הלמידה מרחוק, התקיימה אמש פגישה, בה השתתפו – בנוסף לפרץ – מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד; מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב; הממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן; ומזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד.

בתום הדיון הממושך, הוחלט כי הנהלת הסתדרות המורים תאשר היום את המתווה שהושג בהתערבותו של נתניהו, והמורים יחזרו במהלך היום ללמידה מרחוק. במסגרת ההסכמות נקבע כי עובדי ההוראה, בכל מערכת החינוך, מגני הילדים ועד כתות י' בחטיבה העליונה (כולל בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים) יקבלו שכר מלא עד תום חופשת הפסח. עובדי ההוראה יחזרו מיידית ללמידה מרחוק, ובמהלך הקיץ יוחזרו 9 ימי לימודים.

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, אמרה: "המדינה קיבלה את העיקרון שלנו, שגם למידה מרחוק הינה עבודה שיש לקבל עליה שכר מלא, וכי אין תחליף להוראה מרחוק על ידי עובדי הוראה אשר מלמדים את התלמידים בשיגרה".

"עובדי ההוראה הם ציבור איכותי וערכי, אשר נרתם לסייע למדינה בזמן משבר, ויעשה את כל שביכולתו כדי ששנת הלימודים הנוכחית תהיה מועילה ונעימה לתלמידים, למרות הסיטואציה המשברית", הוסיפה בן דוד. "ברצוני להודות לראש הממשלה, שזיהה את חשיבות הלמידה מרחוק והנחה את המשרדים לסיים במהירות את המשבר לטובת התלמידים וציבור עובדי ההוראה".

תגיות:מערכת החינוךנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה