חדשות בעולם

חברה יפנית הודיעה כי מצאה חיסון לקורונה

חברת תרופות יפנית בשם 'אגנס' - הכריזה כי מצאה חיסון לקורונה, וכי בימים הקרובים תתחיל בניסויים שלו על בעלי חיים

אא

מאז התפרצות נגיף הקורונה עובדות חברות תרופות רבות בעולם במירוץ כנגד הזמן, על מנת להגיע לפיתרון מדעי שיפתור את הנגיף, ויציל אנשים ממיתה. עד כה הודיעו מספר חברות כי מצאו הרכבים מיוחדים שיכולים לסייע, אולם לאחרונה הכריזה חברת תרופות יפנית בשם 'אגנס' - כי מצאה חיסון לקורונה, וכי בימים הקרובים תתחיל בניסויים שלו על בעלי חיים. 

החברה פועלת בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת אוסקה, והכרזתה זו הביאה את החברה לזינוק של המניה בבורסה. 

לדבריה, החיסון מבוסס על DNA ומכיל בתוכו נגיף לא פעיל על בסיס חלבון. 

בד בבד, באחד ממוקדי התפרצות הקורונה בסיאטל ארה"ב - נערך ניסוי על 45 מתנדבים בריאים, שהסכימו לקבל חיסון ניסיוני בטרם הוא ינוסה על חולי קורונה. מי שפיתח את החיסון הנסיוני הזה הוא המכונים הלאומיים לבריאות במדינה, בשיתוף עם חברת תרופות בשם 'מודרנה'. 

אמנם החיסון הזה איננו מכיל את נגיף הקורונה, אבל הקוד הגנטי שלו הועתק וכעת ינסו המדענים לבחון האם יש לו תופעות לוואי, ועד כמה הן קטלניות. 

לדברי המדענים, היות והחיסון לא מכיל את נגיף הקורונה בעצמו - אין סיכוי שהמתנדבים ייחלו בקורונה, אך למרות הצעד המהפכני, המדענים סבורים כי הדרך אל פיתרון מניח את הדעת, עוד רחוקה. "אני מניח שאנחנו נצטרך לחכות לפחות שנה עד שנה וחי, לפני שהחיסון יוכל להיות מיוצר באופן המוני", אמר ד"ר אנתוני פאוצ'י, העומד בראש המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות מדבקות במכונים הלאומיים. 

תגיות:חיסוןיפן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה