חדשות בעולם

אנגליה: אחרי משמרת של 48 שעות ללא אוכל - האחות פרצה בבכי כשגילתה שהסופר ריק

מדפי הסופר נותרו ריקים. האחות המוסמכת פרצה בבכי, ושיתפה סרטון שהפך לויראלי: "יצאתי מהסופרמרקט נסערת. עמדתי מול המדפים הריקים ובכיתי - אין פירות, אין ירקות, אין מוצרי מזון בסיסיים. אני פשוט לא יודעת איך אני אמורה להישאר בריאה במצב שבו אנשים פשוט נכנסים לסופר וקונים את כל מה שיש"

אא

פוסט של אחות מוסמכת מאנגליה מסעיר את הרשת: בפוסט קוראת האחות דון בילברו לאנשים, להפסיק ולקחת את כל המוצרים ממדפי הסופר, ולהשאיר אותם ריקים.

בפוסט שלה כתבה בילברו כי אחרי משמרת של 48 שעות רצוף בלי אוכל, נכנסה לסופר גדול במטרה לקנות מצרכים לביתה - אך להפתעתה ולאכזבתה, גילתה כי המדפים כולם ריקים. 

"יצאתי מהסופרמרקט נסערת. עמדתי מול המדפים הריקים ובכיתי - אין פירות, אין ירקות, אין מוצרי מזון בסיסיים. אני פשוט לא יודעת איך אני אמורה להישאר בריאה במצב שבו אנשים פשוט נכנסים לסופר וקונים את כל מה שיש. יש הרבה אנשים כמוני שדואגים לרגע שבו אתם תהיו בצרה, אז בבקשה - תתחשבו גם באנשים אחרים". 

את הדברים אמרה בילברו בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות והפך חיש קל לויראלי. בראיון לעיתון מקומי סיפרה בילברו כי לא ציפתה לתוצאה הזו, רק הייתה חייבת לשתף את הסרטון כי "פחדתי באותם רגעים, ולא הצלחתי לחשוב על שום דבר אחר. הרגשתי שאני נגררת לחרדה ההמונית בלי יכולת לעצור".

לדבריה, חשוב שנחשוב בתקופה זו על כולם, ונשמור על "מראית עין של נורמליות", להגדרתה. 

בתוך כך, תמונה נוספת שהתפרסמה ברשתות החברתיות - הפכה לויראלית. בתמונה נראית אישה קשישה שניגשה אף היא לסופר, כשהיא בוהה במדפים הריקים ולא יודעת מה לעשות. 

מי שפרסם את התמונה העצובה הוא עיתונאי מקומי בשם סאב קוסטלו (באנגלית: Seb Costello) שאף ציין כי עצוב היה לו לעבור שם ולראות את זה. 

תגיות:אחותסופרארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה