פעילות הידברות

מרגש: מעל 3,300 קבלות במשדר חיזוק ותפילה לעצירת המגפה, וזו רק ההתחלה

מתחזקים ועוצרים את המגפה: 231 יהודים מתחזקים קיבלו על עצמם הנחת תפילין במשדר חירום מיוחד של 'הידברות', כאשר במהלכו קיבלו על עצמם למעלה משלושת אלפים יהודים מכל רחבי העולם קבלות טובות להתחזקות רוחנית, כדי לעורר רחמי שמיים מרובים ולעצור את מגפת הקורונה רח"ל

  • כ"ב אדר התש"פ
אא

ב'ליל שישי' ערש"ק פרשת כי תשא נערך משדר חירום מיוחד בערוץ 'הידברות', במהלכו קיבלו על עצמם למעלה משלושת אלפים יהודים מכל רחבי העולם קבלות טובות להתחזקות רוחנית, כדי לעורר רחמי שמיים מרובים ולעצור את מגפת הקורונה רח"ל.

כמו במשדרי חיזוק נוספים שעורך הידברות בזמנים מיוחדים, גם כאן נכנסה לפעולה המערכת המתקדמת הקולטת שיחות קוליות, ומקלידה אותם אוטומטית ישירות למאגר הקבלות הטובות של 'הידברות'. במוקד הקבלות של הידברות הופתעו מזרם הפניות וממגוון הקבלות הטובות הכוללות התחזקות בשמירת שבת, בשמירת הלשון, אמירת תהילים, כיבוד הורים, צניעות ועוד.

עד כשעתיים לפני כניסת השבת עדיין זרמו למערכת קבלות טובות של יהודים מכל רחבי הארץ והעולם, היודעים ומכירים כי הדרך הטובה ביותר לעצירת המגיפה היא התחזקות בדרך התורה והמצוות וריבוי זכויות בעם ישראל.  

במהלך כל שעות המשדר עודדו הרה"ג רבי ירון אשכנזי, רבי אליהו אסוס, רבי ראובן זכאים ורבי חיים פוקס את הצופים להמשיך ולקבל על עצמם להתחזק באמונה ובשמירת תורה ומצוות, כאשר מבין אלפי הקבלות התבלטה קבלה אחת נשגבה ויסודית עד מאוד: למעלה משלוש מאות יהודים קיבלו על עצמם בס"ד להתחיל להניח תפילין דבר יום ביומו!

הדבר עורר התרגשות רבה בהנהלת הארגון, שהחלו להתרים נדיבי עם לרכישת תפילין מהודרות עבור אותם יהודים מתחזקים, ואכן כבר במהלך הערב נתרמו 12 זוגות תפילין שיועברו מיידית למתחזקים הראשונים שקיבלו על עצמם הנחת תפילין מדי בוקר.

"למרות ההיענות המרגשת לתרומת זוגות תפילין, עדיין אנחנו ניצבים חסרי אונים מול כמאתיים יהודים, החפצים להתחיל להניח תפילין באופן מיידי, אך אין ברשותם זוג תפילין כשרות", אומר הרב דוד תופיק, מנכ"ל ארגון 'הידברות'.

"בשעות אלו אנו מארגנים מגמחי"ם שונים זוגות תפילין עבור כל המתחזקים, ומערך ההפצה ידאג להביא את התפילין לכל אחד מהם הביתה. אולם מדובר בפתרון זמני בהחלט, כאשר מניסיון של עשרות שנים בשדה הקירוב, יהודי שמקבל זוג תפילין מהודרות משלו, יקפיד להניח אותן מדי בוקר, והדבר אף מחולל מהפכה רוחנית כוללת אצלו ואצל משפחתו לטווח הארוך", אומר הרב תופיק.

משדר החירום המיוחד נפתח בדברי חיזוק מאת הגאון רבי זמיר כהן שליט"א, ראש ארגון 'הידברות', שהרחיב על החסדים הגדולים שהקב"ה עושה עם האדם בכל רגע ורגע, גם בשמירת על בריאותו בהשגחה פרטית וצמודה. הגר"ז כהן קרא לרבבות הצופים  באמונה וביטחון בקב"ה, השומר את עמו ישראל לעד, לצד לקיחת מוסר והתעוררות בתשובה ובמעשים טובים כדי להכריע את העולם כולו לכף זכות, כמאמר חז"ל.

בהמשך הערב הועבר בשידור חי מעמד התפילה המרגש ברחבת הכותל המערבי, כאשר מניין מיוחד בראשות זקן המקובלים הגאון רבי יצחק בצרי שליט"א, ראש ישיבת השלום למקובלים ערכו סדר תפילות מיוחד, כולל פיטום הקטורת המסוגל לעצירת המגפה המשתוללת בימים אלו ברחבי העולם.

עם סיום המשדר המיוחד, שעורר הדים נרחבים והביא לקידוש שם שמים בהיקף חסר תקדים, הודו בהנהלת 'הידברות' לבורא עולם על הסייעתא דשמיא לאורך כל הדרך ובפרט בהיערכות הנרחבת לקראת משדר החירום לעצירת המגיפה, בתקווה ובתפילה שיחוס הבורא על עמו וירחם על שארית נחלתו לבל יגוף בהם נגף חלילה וחס.  

תגיות:חיזוקקבלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה