חדשות בארץ

מחוץ לבית הנשיא: טיבי סימן תנועת ניצחון מול המשפחות השכולות

יו"ר סיעת הרשימה המשותפת, אחמד טיבי, סימן היום תנועת וי לעבר המשפחות השכולות, בצאתו מבית הנשיא בירושלים. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בושה וחרפה, מצפה מגנץ וליברמן לגנות את ההתנהלות הבזויה הזאת של השותף הפוליטי שלהם"

טיבי (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)טיבי (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

יו"ר סיעת הרשימה המשותפת, חבר הכנסת אחמד טיבי, סימן היום (ראשון) תנועת וי לעבר המשפחות השכולות, בצאתו מבית הנשיא בירושלים.

מירב חג'אג', אמא של סגן שיר חג'אג' הי"ד, שנרצחה בפיגוע דריסה בארמון הנציב בירושלים, שיתפה בטוויטר סרטון בו נראה טיבי מניף את ידיו בתנועת ניצחון: "אחמד טיבי ואיימן עודה יוצאים מבית הנשיא לוחצים ידיים לתנועה לאיכות השלטון. אני מרימה תמונות של הילדים שלנו, נרצחי טרור וחללי צה"ל. אחמד טיבי עוצר, מביט לי בעיניים, עושה וי".

שר הביטחון נפתלי בנט (ימינה) הגיב בחריפות על התקרית: "אחמד טיבי, אתה מנוול ושטני", כתב בטוויטר. "אחמד טיבי הביט על מירב, אם שכולה, והרים את ידו בתנועת ניצחון. איזו שטניות. גנצים, איווט – תתעוררו!".

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב הערב בטוויטר: "אחמד טיבי ממליץ על גנץ, יוצא מבית הנשיא ומעליב משפחות שכולות שילדיהן נרצחו על ידי מחבלים. בושה וחרפה. אני מצפה מגנץ וליברמן לגנות את ההתנהלות הבזויה הזאת של השותף הפוליטי שלהם".

טיבי בצאתו מבית הנשיא

תגיות:נפתלי בנטאחמד טיביבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה