חדשות בארץ

המאבק בנגיף הקורונה: ניסויים בחיטוי מרחבים ציבוריים

בהנחייתו של נציב כבאות והצלה, רב-טפסר דדי שמחי, נערכו בימים האחרונים ניסויי שטח לחיטוי שטחים פתוחים ומרחבים ציבוריים, במסגרת המאמץ הלאומי להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה. צפו בתיעוד

  • ט"ו אדר התש"פ
אא

(סרטון: דוברות כבאות והצלה)

נציב כבאות והצלה, רב-טפסר דדי שמחי, קיים היום (רביעי) הערכת מצב בהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר, לבדיקת המוכנות המבצעית של מערך הכיבוי וההצלה להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה.

בהנחייתו של שמחי, נערכו בימים האחרונים ניסויי שטח לחיטוי שטחים פתוחים ומרחבים ציבוריים, במסגרת המאמץ הלאומי למניעת התפשטות הנגיף על פי תרחישי הייחוס הקיימים. הניסויים, בשיתוף אגף תבונה במשרד הביטחון ופיקוד העורף, נעשו במגוון כלים ואמצעים תוך שימוש בחומרים שהוכחו כיעילים בהשמדת הקורונה.

(סרטון: דוברות כבאות והצלה)

במהלך הניסויים נבחנה שטיפת כבישים, מדרכות ותחנות אוטובוס באמצעות רכב ייעודי מסוג אלון, המצויד במתז קדמי ובצינור מים בלחץ גבוה, ובאמצעות רכב ייעודי רותם. במהלך הניסוי בוצע חיטוי מלא של תחנת אוטובוס עירונית, בהתאם למשימה הנדרשת, ותוך דגש על פיתוח טכניקה יעילה לכלל הכוח המבצעי.

נציב כבאות והצלה הנחה את שדירת הפיקוד לפעול במהירות ליישום ההנחיות הנדרשות והגעה לכשירות ומוכנות מבצעית מיידית. כן הושמו דגשים על השלמות רכש ייעודי, הצטיידות ומיגון לוחמי האש, תוך שמירה מקסימלית של בטיחות הלוחמים באירועים החשודים במעורבות נגיף הקורונה.

(סרטון: דוברות כבאות והצלה)

תגיות:חיטויכבאות והצלהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה