חדשות בעולם

מספר החולים בארה"ב חצה את האלף; שרה בריטית נדבקה

לפי כלי התקשורת בארה"ב, רבים ממקרי ההידבקות הם בניו רושל, פרבר של העיר ניו יורק, שם התפרץ הנגיף בבית כנסת בו נדבק אף הרב שלו. בשל החשש להתפשטות, יותר מאלף מאנשי הקהילה היהודית באזור הוכנסו לבידוד. טראמפ אמר אמש כי הוא לא חש אצלו תסמינים של הנגיף ושהוא אינו רואה שום סיבה להיבדק משום שהוא "מרגיש טוב"

מפגין נגד התפשטות הנגיף בארה"ב (צילום: שאטרסטוק)מפגין נגד התפשטות הנגיף בארה"ב (צילום: שאטרסטוק)
אא

נגיף הקורונה ממשיך להכות ברחבי העולם: מספר חולי הקורונה בארצות הברית חצה הלילה (רביעי) את רף האלף ועומד על 1,010 – כך עולה מספירה שערך הניו יורק טיימס. לפי העיתון, מניין המתים נאמד בלפחות על 31. רוב המקרים המאומתים מתרכזים במדינות וושינגטון, קליפורניה וניו יורק, כאשר הראשונה מובילה עם 279 חולים מאובחנים, לעומת קליפורניה עם 178 וניו יורק עם 173 נדבקים.

לפי כלי התקשורת בארה"ב, רבים ממקרי ההידבקות הם בניו רושל, פרבר של העיר ניו יורק, שם התפרץ הנגיף בבית כנסת בו נדבק אף הרב שלו. בשל החשש להתפשטות, יותר מאלף מאנשי הקהילה היהודית באזור הוכנסו לבידוד. מושל ניו יורק, אנדרו קומו, הכריז אמש על "אזור הכלה" של הווירוס בניו רושל, על פני מייל אחד שבמרכזו בית הכנסת.

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)

הלילה נודע כי שר הבריאות הזוטרה של בריטניה, נאדין דוריס, אובחנה כנשאית של נגיף הקורונה ונכנסה לבידוד. "אני יכולה לאשר שאובחנתי כנשאית של וירוס הקורונה", היא מסרה, "ברגע שנודע לי נקטתי בכל אמצעי הזהירות המומלצים ונכנסתי לבידוד בביתי". לפי דיווח בבריטניה, דוריס "פגשה מאות אנשים בפרלמנט בשבוע האחרון", ואף השתתפה בקבלת פנים במעון ראש הממשלה הבריטי בוריס ג'ונסון.

שר הבריאות במדינה, מאט הנקוק, כתב בטוויטר כי הוא "מצטער מאוד" לשמע הבשורה. "היא עשתה את הדבר הנכון כשבודדה את עצמה בבית", הוסיף. בבריטניה עלה אתמול מניין המתים ל-6, ומספר הנדבקים עומד כעת על 373.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר אתמול כי יש להישאר רגועים משום שהווירוס הקטלני "יעזוב". טראמפ אמר לכתבים בגבעת הקפיטול כי הוא לא חש אצלו תסמינים של הנגיף ושהוא אינו רואה שום סיבה להיבדק מאחר שהוא "מרגיש טוב".

"אני לא חושב שזה סיפור גדול. אני לא אעשה את זה. אני לא מרגיש שום סיבה לכך, אני מרגיש טוב לגמרי. אני מרגיש טוב מאוד", אמר טראמפ במהלך פגישתו עם סנאטורים רפובליקנים בנושא הטיפול בנגיף הריאות. קודם לכן נמסר מהבית הלבן כי הנשיא לא נבדק כלל, זאת, על אף שנועד עם שני חברי קונגרס שנכנסו לבידוד לאחר שנכחו בפגישה עם חולה מאומת. דוברת הבית הלבן, סטפני גרישם, הסבירה כי טראמפ לא עבר את הבדיקה מאחר שהוא "לא היה במגע ממושך עם אף חולה מאובחן, וכי אין לו את התסמינים של המחלה".

תגיות:נגיף הקורונהארצות הבריתבריטניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה