חדשות בארץ

אוחנה נגד ליברמן: שום אידיאולוגיה, מונע מנקמנות אישית שנובעת מהזיות

בתגובה לדיווח, לפיו יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמידה מאחורי תלונות שהוגשו לרשויות החוק נגדו ונגד ילדיו, אמר שר המשפטים אמיר אוחנה כי "זו פרנויה של ליברמן. נקמנות אישית מניעה אותו להביא להבסתו וגירושו של נתניהו"

אוחנה (צילום: גילי יערי, פלאש 90)אוחנה (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

שר המשפטים אמיר אוחנה (הליכוד) הגיב הבוקר (ראשון) על הדיווח, לפיו יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, טען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עומד מאחורי התלונות שהוגשו לרשויות החוק נגדו ונגד ילדיו.

בריאיון לאפי טריגר בגלי צה"ל, אמר אוחנה כי נתניהו הכחיש בפניו את הטענות: "זו פרנויה של ליברמן, אבל לפחות דבר אחד נחשף: זה לא חוק הגיוס, זה לא החרדים, וזה לא ישראל ליברלית. זו נקמנות אישית, שמניעה אותו להביא להבסתו וגירושו של נתניהו. שום אידיאולוגיה, שום עניין של ימין ושמאל. פשוט נקמנות אישית, שנובעת מהזיות".

כזכור, דנה ויס חשפה אמש בחדשות 12 כי בשיחות סגורות עם מקורביו, אמר ליברמן כי "נתניהו חצה כל קו אדום. ב- 2019 הוגשו 7 תלונות נגדי ונגד ילדיי במשטרה, בפרקליטות וברשויות המס. 5 אנונימיות ו- 2 על ידי העיתונאי יואב יצחק. ברור לי, שמאחורי כל המהלך הזה עומד נתניהו ומקורבו, עו"ד עמית חדד, באמצעות החוקר הפרטי רפי ויצמן. בקודים שלי מדובר בחטא שאין עליו סליחה ומחילה, גם לא ביום כיפור. כדאי להפסיק לשלוח לי שליחים מטעם הליכוד – המחשבה שאשב עם נתניהו היא אשליה חסרת סיכוי".

ליברמן הסביר בשיחות הסגורות מה עומד מאחורי המהלך לחקיקת חוקים, שימנעו מנתניהו להקים ממשלה בשל כתב האישום נגדו ויגבילו את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות. לדבריו, קיים קושי לחוקק חוקים אלה בזמן קצר, "אבל הודעת התמיכה בהם נועדה לעצור את הדה-מורליזציה במחנה מתנגדי ביבי. ואכן, המהלך הזה גרם למפנה והבהיר שהפעם יש סיכוי להחליף את נתניהו ולהרכיב ממשלה בלעדיו, כמו שהתחייבתי".

יו"ר ישראל ביתנו הבהיר, כי בכוונתו להמשיך במהלך נגד נתניהו: "הכי חשוב כעת לוודא שגנץ יקבל את המנדט ולהחליף את יו"ר הכנסת, ולקחת בחזרה את הוועדה המסדרת, ואז הדברים יתחילו לקרות מעצמם".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "יש גבול לפייק ניוז. עוד ניסיון מגוחך של ליברמן להצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל מסוכנת עם הרשימה המשותפת. תנועת הליכוד ועו"ד עמית חדד שולחים מכתבי אזהרה לדנה ויס ולמערכת ערוץ 12, שאם תוך 48 שעות לא יכחישו ויתקנו את הפרסום השקרי על יו"ר תנועת הליכוד ועו"ד עמית חדד – יגישו נגדם תביעת דיבה. מדהים שאפילו לא פנו אלינו לבקשת תגובה".

תגיות:אמיר אוחנהאביגדור ליברמןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה