חדשות בארץ

הנשיא ריבלין: "ליצמן – הרמטכ"ל נגד הקורונה"

במהלך ביקור בפיקוד המרכז, הדגיש הנשיא ראובן ריבלין את החשיבות שבשמירה על הוראות משרד הבריאות במסגרת ההתמודדות מול נגיף הקורונה

ליצמן וריבלין, תמונת ארכיון (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)ליצמן וריבלין, תמונת ארכיון (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
אא

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר היום (חמישי) בבסיס פיקוד המרכז בירושלים. את הביקור ליוו מפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון תת-אלוף יניב אלאלוף, ומפקדים מהפיקוד.

בפתח ביקורו התייחס הנשיא להנחיות משרד הבריאות בנוגע לנגיף הקורונה: "בהתאם להנחיות של מפקדת המלחמה בקורונה במשרד הבריאות, נימנע עד כמה שאפשר מלחיצות ידיים. הואיל ואנחנו בצבא אז אפשר להצדיע, ואין לנו בעיה". הוא הוסיף, כי שר הבריאות יעקב ליצמן הוא "הרמטכ"ל נגד הקורונה. הוא החליט שאנחנו לא לוחצים ידיים, ואנחנו נשמעים להוראותיו".

במהלך הביקור נפרשה בפני ריבלין הערכת המצב הגזרתית. הוא שוחח עם מפקדי המטה על בניין הכוח במרחב, ועל האמצעים שפותחו על ידם למאבק בטרור.

הנשיא הודה למפקדים על עבודתם הקשה להגנת המרחב: "ההתנהלות המאוזנת והמאופקת שלכם מצליחה, פעם אחר פעם, למנוע התלקחות במרחב נפיץ מאין כמותו. אתם משכילים, לאורך זמן, לשמור על הסדר והביטחון בגזרה המורכבת הזאת, שחיים בה אזרחי ישראל ופלסטינים. המיומנות הזאת, שהפכה בידכם לאומנות של ממש, היא משאב יקר מאין כמוהו עבור המדינה שלנו".

בפניו של ריבלין הוצגו אמצעים של גדוד האיסוף המרחבי "ניצן", לצד אמצעים מודיעיניים חדשניים שמופעלים על ידי לוחמיו. "אתם מתמודדים עם משימת סיכול הפיגועים באופן יום יומי", אמר ריבלין ללוחמים. "כל יום אתם מונעים מתקפות, שייעודן להפריע את הקיום השקט והבטוח שלנו כאן. כל יום אתם, חיילי צה"ל ומפקדיו – גיבורים. כל יום מחדש. עליכם אנחנו יודעים, שתמיד אפשר לסמוך".

תגיות:ראובן ריבלינגיף הקורונהיעקב ליצמןצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה