פעילות הידברות

מנין מקובלים מול בית קודש הקודשים – סגולה לשמירה

את הסגולה הנדירה הזאת אסור להחמיץ. מתקשרים עוד היום וזוכים במצווה כפולה ובסגולה לשמירה

  • ט' אדר התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כבר לפני אלפי שנים התגלתה סגולה נדירה ויעילה לעצירת מגיפות. היום, מסתבר לנו שזה שימושי וקריטי מתמיד.

נוכח מגיפת הקורונה והמתח הרב שהיא מחוללת בארץ, הבינו בארגון הידברות שזה הזמן לעשות מעשה כדי לסייע לעם ישראל להתמודד עם המצב המורכב.

משום כך, בערב חג הפורים הקרוב, בעת קיום המצווה החשובה והחביבה של "זכר למחצית השקל" אותה נותנים כדי לעורר רחמי שמים, ינצלו בארגון הידברות את ההזדמנות כדי להעניק תקווה לכל אחד ואחד מעם ישראל. זה מתחיל בכך שהתורמים עבור מגבית מחצית השקל דרך ארגון הידברות, יקבלו מיד עד לביתם קמע מיוחד ועליו נוסח פיטום הקטורת על גבי קלף, סגולה לשמירה ולהצלחה, וגם לשימוש יעיל מאוד: קריאת נוסח פיטום הקטורת בהידור, כדי לזכות לכל הסגולות האמורות.

בנוסף, השמות שלכם יועברו למניין מקובלים, שיקיימו משמרת תפילה בכותל המערבי, בעומק המערה, מול המקום בו היה פעם בית קודשי הקודשים. שם, במקום הזה, יעתירו המקובלים בתפילה ויקראו את נוסח פיטום הקטורת במשך 40 יום ברציפות.

 

הגנה רוחנית

כותב הזוהר הקדוש (ויקהל ריח ע"ב): "כל הקורא בכל יום את מעשה הקטורת בכוונה, ינצל מכל דברים רעים ומיני כשפים, ומכל פגעים רעים, ומהרהורים רעים, ומדין רע וממוות, ולא ינזק כל אותו היום, כי אין הסטרא אחרא יכולה לשלוט עליו".

וזה עוד לא הכל. ממשיך הזוהר הקדוש ומבטיח: "ויש לו חלק בעולם הזה ובעולם הבא, ותסתלק מיתה ממנו ומהעולם, וינצל מכל הדינים שבעולם הזה, ומדינה של גיהנם ומדין מלכות הגויים. ואמר רבי שמעון בר יוחאי, אם בני אדם היו יודעים כמה עליון הוא מעשה הקטורת, היו לוקחים כל מילה ומילה ומעלים אותה עטרה על ראשם ככתר של זהב".

חייגו עכשיו להידברות, והבטיחו לעצמכם את הסגולה הנוראה והנפלאה שגילו חכמי הסוד לעצירת המגיפה ולהינצל ממחלות!

מקיימים עכשיו את מצוות זכר למחצית השקל דרך הידברות, וזוכים שמניין מקובלים יתפללו עבורכם ויגידו עבורכם את נוסח פיטום הקטורת 40 יום ברציפות מול מקום קודש הקודשים בכותל המערבי, סגולה בדוקה ונוראה על פי הסוד. ובנוסף, תקבלו במתנה את קמע "פיטום הקטורת" על גבי קלף מפואר, ישירות לביתכם.

חייגו עכשיו להידברות והבטיחו לעצמכם את הסגולה הנוראה והנפלאה! 073-222-1212

או לחצו כאן לפרטים נוספים

תגיות:סגולהפיטום הקטורת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה