חדשות בעולם

נס באלפים הצרפתיים: בן 11 נקבר תחת בור בשלג, וניצל על ידי אביו

נס לאור היום באלפים הצרפתיים "מון בלאן": בן 11 ניצל מבור אליו נפל - על ידי אביו, כשמצלמות הקסדה שעליהם, מתעדות הכל. האב הנרגש: "לעולם לא אשכח את הרגע הזה. הוא אמנם היה קפוא, אבל בחיים"

אא

נס לאור היום באלפים הצרפתיים "מון בלאן": בן 11 ניצל מבור אליו נפל על ידי אביו, כשמצלמות הקסדה שעליהם, מתעדות הכל. 

עד לרגע המסוכן גלשו פוקס קמפבל בן ה-11 ואביו, זה לצד זה, ונהנו מזמן האיכות שלהם יחד. אלא שאז תיעדה המצלמה את מסלול גלישתו של פוקס, כשהוא מגיע למעין בור שנפער בתוך השלג. 

פוקס לא הצליח לשנות כיוון, ונפל אל תוך הבור כשהשלג מכסה את כל כולו, בעוד האב שהמשיך לגלוש בקצב משלו - חשב שהכל בסדר, ושבנו עדיין נמצא לצדו. 

כשסובב את ראשו וגילה שבנו נעלם, האב חזר אחורה במסלול והחל להתחקות אחריו באמצעות מכשיר GPS מיוחד. מאוחר יותר סיפר האב כי הגיע כבר לנקודת המפגש שקבעו השניים ביניהם, אך כשלא מצא את הבן שלו שם, הבין שמשהו קרה והחל בחיפושים אחר פוקס, יחד עם בנו האחר. 

בזכות מכשיר איתור שנשא איתו בנו בתיק, האב הצליח להבין היכן הוא נמצא ותיעד כאמור את הכל במצלמת הקסדה שלו, שהנציחה גם את הרגע המרגש שבו הגיע לבור וחפר בכל כוחו בתוך השלג, כדי לאתר את פוקס. "המשדר שלי אותת שמישהו נמצא שם בשלג, ממש קרוב אליי. חפרתי כאילו כל חיי תלויים בזה", הוא אומר. 

כעבור מאמצים רבים של פינוי השלג באמצעות את שנשא עמו בתיקו, החלה קסדתו של פוקס לצוץ מבעד לערימות השלג. "אני לא אשכח לעולם את הרגע שבו בני יצא מתוך הבור ויכולתי להרגיש אותו בין זרועותיי שוב", אמר האב הנרגש לחדשות CNN לאחר שצוותי חילוץ הוזנקו למקום. "הוא אמנם היה קפוא, אבל בחיים". 

תגיות:שלגהצלהאלפים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה