חדשות יהדות

"מעורר פרובוקציות": התלמיד קיבל את חולדאי כשהוא עטוף בתפילין - ו"חטף"

תלמיד כיתה י"ב בתיכון הדתי 'צייטלין' בתל אביב, חושף את הביזיונות הכאובים שחטף לטענתו מסגל ההוראה בבית ספרו, לאחר שבחר להופיע למפגש עם ראש העיר תל אביב רון חולדאי - כשהוא עטוף בתפילין

אא

תלמיד כיתה י"ב בתיכון הדתי 'צייטלין' בתל אביב, חושף את הביזיונות הכאובים שחטף לטענתו מסגל ההוראה בבית ספרו, לאחר שבחר להופיע למפגש עם ראש העיר תל אביב רון חולדאי - כשהוא עטוף בתפילין. 

את הדברים פרסם 'הצל' בעמוד הפייסבוק שלו, כמו שהם נשלחו אליו על ידי אותו תלמיד י"ב. "רציתי לספר לך על אירוע כואב שחוויתי אתמול בבית הספר. רון חולדאי הגיע בשעה 10 בבוקר לבית הספר, לשיחה עם תלמידי י"ב. אני, בשביל להתגאות בתפילין שאותם חולדאי מנסה למחוק - הלכתי ועמדתי בשער בית הספר והנחתי תפילין שרון חולדאי ייכנס ויראה את זה".

אך באותו רגע - הגיע למקום חלק מצוות בית הספר, והמורים האשימו אותו בזה אחר זה שהוא מנסה לעורר פרובוקציה. "הם ניסו להוריד ממני את התפילין בכוח מהראש, ואף השתמשו במילים כמו נוכל, צבוע ופרובוקטור. התנהגו כאילו עמדתי וקיללתי את ראש העיר שנכנס, כשבסך הכל רק עמדתי והנחתי תפילין בשער בית הספר".

הסערה שככה אט אט, אך ביום שלמחרת הופתע התלמיד לגלות - כי אין לו יותר מקום בבית הספר. "היום בבוקר הודיעו לי שאני לא ממשיך יותר בבית הספר, בעקבות זה שעוררתי פרובוקציה. אני לא מאמין עד עכשיו לאיזה רמת שפלות וביזיון הגיעו במדינה הזאת אנשים, שבמקום להתגאות בזה שתלמיד בית הספר עומד מול ראש העיר עם תפילין על הראש, הם מושפעים מהאנטישמיות והשמאלנות שיש בעיר", הוא מסכם. 

תגובת עיריית תל אביב-יפו:

ראש העיר גאה במורשת ובמסורת היהודית, ובתוכה גם הנחת תפילין. בניגוד לנטען, התלמיד לא הועף מבית הספר, לא הושעה, לא סולק, ובוודאי שלא הותקף על ידי הצוות החינוכי. מטעמי צנעת הפרט לא נכנס למקרי המשמעת הקשורים בתלמיד המדובר. בכל מקרה, המקרה התרחש טרם הגעתו של רה"ע לבית הספר.

תגיות:תלמידתפיליןפרובוקציות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה