חדשות בארץ

רצח רינה שנרב הי"ד: צה"ל הרס את בתיהם של שני המחבלים

לוחמי צה"ל הרסו הלילה את בתיהם של שני המחבלים שרצחו את הנערה רינה שנרב הי"ד בפיגוע בעין בובין. בנט שוחח עם הוריה: "באנו חשבון עם המחבלים המתועבים שרצחו את רנה. אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי"

שנרב הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)שנרב הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

צה"ל הרס הלילה (חמישי) את בתיהם של שני המחבלים שרצחו את הנערה רינה שנרב הי"ד בפיגוע במעיין דני, שבו נפצעו גם אביה ואחיה, איתן ודביר. בתיהם של שני הפלסטינים מרמאללה ומביר זית נהרסו לאחר שבג"ץ דחה את עתירות משפחותיהם נגד המהלך. שר הביטחון נפתלי בנט, ששוחח עם הוריה הבוקר, אמר להם כי "היום באנו חשבון עם המחבלים המתועבים שרצחו את רנה. אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי, ולא נפסיק לרדוף אחרי מי שרוצה ברעתנו". בנו הוסיף: "מי שפוגע בנו, נכאיב לו בחזרה. דם יהודי אינו הפקר".

הריסת בתי המחבלים, הלילה (צילום: דובר צה''ל)הריסת בתי המחבלים, הלילה (צילום: דובר צה''ל)

לפי הצבא, במהלך ההריסה עשרות פלסטינים הבעירו צמיגים ויידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכוחות, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. לא דווח על נפגעים.

לפני כחודשיים נפתח משפטם של חמשת חברי החוליה שרצחו את שנרב, בבית המשפט הצבאי בעופר. החמישה מואשמים בסעיפי רצח, ניסיון רצח, נשיאת נשק, סחר בציוד מלחמתי ועוד. לפי שירות הביטחון הכללי, הנאשמים, וליד חנאתשה מהכפר ביר זית ויזן מגאמס מרמאללה, לקחו חלק בפיגוע בעין בובין, סמוך להתנחלות דולב. מגאמס, לטענת השב"כ, היה שותף מלא לתכנון הפיגוע וביצוע הפיגוע בפועל, ואילו חנאתשה היה אחד החברים בחוליה שהוציאה לפועל את הפיגוע. בדצמבר חשף השב"כ כי המחבלים היו חלק מתשתית טרור שכללה 50 חברים.

ב-16 במרץ ידון בג"ץ בעתירת משפחתו של קסאם שיבלי, מחבל נוסף שביצע את הפיגוע, נגד ההחלטה להוציא צו החרמה והריסה לביתו.

תגיות:רינה שנרבצה"להריסת בתי מחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה