חדשות בארץ

כלי תקשורת בסוריה: צה"ל תקף בחומס ובקוניטרה

לפי הדיווחים, מערכת ההגנה האווירית של צבא סוריה יירטה את הטילים, שנורו ממטוסי צה"ל שביצעו את המתקפה משמי לבנון, וטרפדה את שתי המתקפות. בישראל הוחלט על העלאת הכוננות, והמרחב האווירי של רמת הגולן נסגר לכלי טיס שאינם אזרחיים מעל גובה של 5,000 רגל

תקיפה אווירית בסוריהתקיפה אווירית בסוריה
אא

מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי תקפו הלילה (חמישי) יעדים בחומס ובקוניטרה – כך דיווחו כלי התקשורת הממלכתיים בסוריה. לפי הדיווחים, בין היעדים שהותקפו, בסיסים של חיזבאללה בחומס ומתחם המצוי בתוך שדה תעופה צבאי. לפי הדיווחים, מערכת ההגנה האווירית של צבא סוריה יירטה את הטילים, שנורו ממטוסי צה"ל שביצעו את המתקפה משמי לבנון, וטרפדה את שתי המתקפות. בסוריה לא דיווחו על הרוגים, אך בעיתון "אל-קודס אל-ערבי" שיוצא לאור בלונדון, דווח כי בשתי התקיפות נהרג חייל סורי וארבעה נוספים נפצעו.

בדומה לתקיפות האחרות שבוצעו, בישראל הוחלט על העלאת הכוננות, והמרחב האווירי של רמת הגולן נסגר לכלי טיס שאינם אזרחיים מעל גובה של 5,000 רגל.

בסוכנות הידיעות סאנא ציטטו מקור בצבא סוריה שמסר כי סמוך לשעה 00:30 זיהו מערכות ההגנה האוויריות מטוסים של חיל האוויר הישראלי שטסו לכיוון צידון בלבנון. לטענתו, המטוסים שיגרו כמה טילים מעל שמי לבנון לכיוון מרכז סוריה, "הטילים יורטו בהצלחה ובמקצועיות מבלי שפגעו במטרות שלהם", אמר.

תגיות:סוריהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה