פעילות הידברות

מסכת מגן מפני הקורונה: קמיע "פיטום הקטורת"

בקיום מצוות 'זכר למחצית השקל' תקבלו מעטפת הגנה מושלמת מפני הקורונה, בבית שלכם ובכותל המערבי

  • ח' אדר התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זה נמצא בראש של כל אחד מאיתנו, זה נמצא בלב של כל אזרח שפוי, אולי לא כולם מודים בזה אבל במצב כיום במדינת ישראל, כמעט כל אחד באמת חושש מהתופעה החדשה ששמה מגיפת הקורונה.

גם אלה שלא יודו בזה בקול, גם אלה שמשדרים עסקים כרגיל מהשפה ולחוץ, בסופו של דבר כל אחד לחוץ. כל אחד מבין שעלולה לפרוץ כאן מגיפה ולכן החשש קיים במידה רבה או במידה מועטה אצל כל אחד, גם בקרב אלה שמנסים להדחיק.

האמת? צודקים. החדשות לא משמחות בכלל. לאף אחד לא חסרה כאן איזו מגיפה. גם אם היא לא בהכרח מסוכנת לכולם, גם אם אחוזי ההחלמה טובים, עדיין מדובר במצב חירום לאומי ובפחד תמידי מפני משהו מסוכן שהעולם עוד לא יודע להתמודד איתו, ועוד לא דיברנו על שגרת החיים שנעלמת ועל שגרת החירות שמשתלטת על החיים שלנו הכבדים, העמוסים והמסובכים גם ככה.

מה התורה הקדושה אומרת על זה??

וכמו בכל נושא שעולה לסדר היום, אלפי אנשים באים לחפש את התשובה ואת הפתרון דווקא בארגון הידברות, כדי לשמוע מה כתוב על זה בתורה הקדושה, במסורת ישראל, אצל החכמה העתיקה הנמצאת בעם הקדוש שמחזיק בהיסטוריה העתיקה ביותר. הרי החכמים והצדיקים הללו כבר מצאו פתרונות לתופעות דומות בעבר, והם כבר התמודדו עם המצבים שהעולם המודרני מתמודד איתם היום, והיכן אפשר לקרוא ולשמוע על זה אם לא בהידברות?

מסתבר, שכבר אלפי שנים לפני שהתגלתה הקורונה, חכמי ישראל כבר מצאו לה סגולה, חומת מגן, מסיכת הגנה אפקטיבית ויעילה, סגולה נפלאה להינצל מכל דבר רע ומכל מיני טרדות מעיקות כמו שגרת החירום ששוררת כעת ועלולה אף להחמיר.

כבר בפסוקי התורה הקדושה שירדו מהר סיני, מפורט מעשה הקטורת שהיו הכהנים מכינים במשכן ואחר כך בבית המקדש. וחכמי תורת הנסתר גילו לנו, שסודות גדולים ועמוקים טמונים בפסוקים הנפלאים הללו, של פיטום הקטורת. וכך כותב הזוהר הקדוש (ויקהל ריח ע"ב): "כל הקורא בכל יום את מעשה הקטורת בכוונה, ינצל מכל דברים רעים ומיני כשפים, ומכל פגעים רעים, ומהרהורים רעים, ומדין רע, וממוות, ולא ינזק כל אותו היום, כי אין הסיטרא אחרא יכולה לשלוט עליו".

וזה עוד לא הכל, ממשיך הזוהר הקדוש ומבטיח: "ויש לו חלק בעולם הזה ובעולם הבא, ותסתלק מיתה ממנו ומהעולם, וינצל מכל הדינים שבעולם הזה, ומדינה של גיהנם ומדין מלכות הגויים. ואמר רבי שמעון בר יוחאי, אם בני אדם היו יודעים כמה עליון הוא מעשה הקטורת, היו לוקחים כל מילה ומילה ומעלים אותה עטרה על ראשם ככתר של זהב".

אז כשמגפת הקורונה כבר כאן, מסתבר שיש לאן לברוח!

מה עושים תכלס?

בארגון הידברות הבינו שהשעה היא שעת חירום וזה הזמן לעשות מעשה כדי לסייע לעם ישראל להינצל ולהתמודד עם המצב המורכב.

בערב חג הפורים הקרוב, בעת קיום המצוה החשובה והחביבה של 'זכר למחצית השקל' אותה נותנים כדי לעורר רחמי שמים, ינצלו בארגון הידברות את ההזדמנות כדי להעניק תקוה לכל אחד ואחד מעם ישראל.

זה מתחיל בכך שהתורמים עבור מגבית מחצית השקל דרך ארגון הידברות, יקבלו מיד על לביתם קמיע מיוחד ועליו נוסח פיטום הקטורת על גבי קלף, לשמירה ולהצלחה וגם לשימוש יעיל מאוד: קריאת נוסח פיטום הקטורת בהידור כדי לזכות לכל הסגולות האמורות.

בשלב השני, השמות שלכם יועברו למנין מקובלים, שיקיימו משמרת תפילה בכותל המערבי, בעומק המערה מול המקום בו היה פעם בית קודשי הקודשים. שם במקום הזה, יעתירו המקובלים בתפילה ויקראו את נוסח פיטום הקטורת במשך 40 יום ברציפות.

לא מדובר כאן במשהו פשוט בכלל. הפסוקים הקדושים של פיטום הקטורת מלאים סודות ורזי תורה, והקריאה להם מעוררת רחמי שמים. פועלת ישועות ובונה סביבנו חומת הגנה מושלמת מכל דבר רע.

ועל אחת כמה וכמה שכשמנין שלם, עשרה מקובלים יושבים מול המקום הקדוש ביותר בעולם, אליו היה נכנס הכהן הגדול רק פעם בשנה, ביום הכיפורים כדי להקטיר את אותה קטורת בדחילו ורחימו, והיום, אלפיים שנה אחר כך חוזרים היהודים אל מול המקום הקדוש הזה ושוב מעוררים את אותם רחמי שמים, איך נוכל להחמיץ סגולה מופלאה כזאת?

זאת המסיכה שאנו צריכים וחייבים לעטות על עצמנו מפני הקורונה ומפני כל דבר רע.

חייגו עכשיו להידברות בטל' 073-222-1212, והבטיחו לעצמכם את הסגולה הנוראה והנפלאה!

קיימו עכשיו את מצוות 'זכר למחצית השקל' ותזכו לסגולה הנפלאה המגנה ממגיפות ומחלות. התקשרו עכשיו - 073-222-1212

תגיות:מחצית השקל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה