חדשות בארץ

גנץ: לנתניהו אין רוב 61, נבחן את דרכנו

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, אמר כי מתוצאות האמת, שמצטברות בהדרגה, נראה כי לראש הממשלה בנימין נתניהו אין 61 מנדטים להקמת ממשלה: "אנחנו מחויבים למדינת ישראל, וכמובן מכבדים את החלטת הבוחר". מספר חברי כנסת בכחול לבן הכחישו, כי בכוונתם לערוק למחנה הימין

גנץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)גנץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס הבוקר (שלישי) לתוצאות האמת המסתמנות של הבחירות. "אני מבין שאתם ממתינים  הרבה מאוד זמן", אמר לכתבים בפתח ביתו בראש העין, "אבל תצטרכו להמתין עוד זמן. התוצאות הולכות ומצטברות לאט לאט. ניכר שלנתניהו אין 61 להרכיב ממשלה. אנחנו נבחן את דרכנו. אנחנו מחויבים למדינת ישראל ולחברה בישראל, וכמובן מכבדים את החלטת הבוחר. נעקוב אחרי התפתחות תוצאות האמת. היינו מחויבים למדינת ישראל, והציבור צריך לזכור שנמשיך להיות מחויבים גם בהמשך".

חברי הכנסת עמר ינקלביץ', יועז הנדל וצבי האוזר – הנמנים על רשימת כחול לבן – הכחישו בצהריים (שלישי) דיווחים כי בכוונתם לערוק למחנה הימין ולאפשר הקמת ממשלה צרה בראשות בנימין נתניהו. הנדל והאוזר כתבו בטוויטר את ההודעה הבאה: "לכבוד רב סרן שמועתי, באשר הוא שם. לא פנו אלינו, לא יפנו אלינו, הם יודעים למה". ינקלביץ' כתבה כי "הכל שמועות. לא יקרה!".

בתוך כך, יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, אמר הבוקר כי מתקיימים מגעים עם חברי כנסת מחוץ לגוש הימין, על מנת להביא לעריקתם ולאפשר ממשלה בראשות נתניהו. בריאיון לאילה חסון וגולן יוכפז ברדיו 103fm, הביע זוהר תקווה כי גוש הימין יגיע לבסוף ל- 60 מנדטים, וכך יהיה "סיכוי אמיתי וממשי" להקים ממשלה. לדבריו, "הרבה יותר ריאלי והגיוני" להעביר לגוש הימין חבר כנסת אחד מאשר שניים. "אני כבר פועל בשבועיים האחרונים בנושאים הללו, ואמשיך לפעול גם בשבועיים הקרובים", הוסיף.

זוהר סירב לנקוב בשמות של מועמדים לעריקה, והעריך כי תהליך הקמת הממשלה יהיה מהיר: "הגוש שלנו סגור הרמטית, ואין אפשרות להזיז אף אחד מהגוש. יש לא אופציה אחת וגם לא שתיים, שאפשר באמצעותן להרכיב את ממשלה. בסופו של יום, מי שיחליט למנוע את הבחירות הרביעיות האלו וייקח חלק בכך שנרכיב ממשלה – עם ישראל יישא אותו על כפיו, יעלה אותו על נס, ויבטיח את עתידו הפוליטי להרבה מאוד שנים".

 

לצפייה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה- 23, לחצו כאן.

תגיות:בני גנץכחול לבןמיקי זוהרבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה