חדשות בארץ

בנט: הימין ניצח, נמליץ על נתניהו

בעקבות תוצאות המדגמים, אמר יו"ר ימינה, נפתלי בנט, כי "הימין ניצח, נדאג שגם דרך הימין תנצח". שר החינוך, הרב רפי פרץ: "אהבת ישראל ניצחה את שנאת החינם"

בנט ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט, התייחס הערב (שני) לתוצאות המדגמים בערוצים השונים, לפיהם גוש הימין זוכה ל- 60 מנדטים. "הימין ניצח, אנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח", כתב בטוויטר.

בנט, שמפלגתו נעה במדגמים בין 6 ל- 7 מנדטים, הוסיף: "כפי שהבטחנו לפני הבחירות, נמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה בנימין נתניהו לצורך הקמת ממשלת ימין לאומית". הוא הבהיר, כי "סיעת ימינה תישאר מאוחדת, וכבר מחר נקיים ישיבת סיעה ראשונה. אנו מחויבים לבלוק הימין בראשות נתניהו כדי להקים ממשלה, בה נמשיך לשמור על ביטחון אזרחי ישראל, נמשיך להעניק גיבוי לחיילי צה"ל ונשמור על ארץ ישראל ועל ערכי הימין".

בשיחה שקיימו בנט ונתניהו, בירכו השניים זה את זה על ניצחון המחנה הימין, כפי שמשתקף מתוצאות המדגמים. "כפי שהבטיח, בנט אמר לראש הממשלה כי ימינה תמליץ עליו להרכבת הממשלה", נמסר מימינה.

עמיתתו למפלגה של בנט, חברת הכנסת איילת שקד, כתבה בטוויטר: "‏ניצחון אדיר לימין. נקווה שקולות החיילים יכריעו, ויאפשרו להקים ממשלה לאומית. הציונות הדתית התגייסה למערכה, ואלפי מתנדבים צעירים ומבוגרים עם דבקות במטרה ונחישות פעלו לאורך כל היום בערים השונות. הדמוקרטיה הישראלית חזקה ותוססת והעם הכריע – ממשלת ימין בראשות נתניהו".

שר החינוך, הרב רפי פרץ, שוחח אף הוא עם נתניהו, ובירך אותו על ההישג הגדול בבחירות. בהתייחסות קצרה לתוצאות, כתב הרב פרץ בטוויטר: "אהבת ישראל ניצחה את שנאת החינם".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' כתב: "שוחחתי כעת עם ראש הממשלה נתניהו, ובירכתי אותו על ניצחונו וניצחון הימין. יש לנו סיבה טובה להעריך, שתוצאות האמת וקולות החיילים יוסיפו לימין את המנדט הנוסף הדרוש להקמת ממשלה יהודית, לאומית וציונית, שתמשיך בעזרת השם לפתח את מדינת ישראל בחומר וברוח. תודה, עם ישראל!".

תגיות:נפתלי בנטימינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה