חדשות בארץ

קורונה בישראל: מניין הנדבקים עלה ל-12

לפי משרד הבריאות, אחת מהחולים היא תושבת רמת גן שחזרה ב-25 בפברואר מאיטליה, והשני הוא תושב אשדוד שנחת בנתב"ג יממה לאחר מכן. אמש אובחנו שלושה חולים נוספים, שנדבקו גם הם באיטליה קודם שנחתו בשבוע שעבר בישראל

קלפיות מבודדות (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)קלפיות מבודדות (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות הודיע הערב (שני) כי שני ישראלים נוספים ששבו מאיטליה נדבקו בנגיף הקורונה, והוכנסו לבידוד. בכך, עלה מניין החולים בישראל ל-12, לאחר שאמש אובחנו שלושה חולים נוספים, שנדבקו גם הם באיטליה קודם שנחתו בשבוע שעבר בישראל.

בהודעת המשרד נאמר כי אחת מהחולים היא תושבת רמת גן, שחזרה ב-25 בפברואר מאיטליה, והשני הוא תושב אשדוד שנחת בנתב"ג יממה לאחר מכן. עוד נמסר כי הפרטים המלאים על הבדיקה האפידמיולוגית ומיקומים מדויקים יפורסמו בהמשך.

שלושת החולים שעליהם דיווח משרד הבריאות אמש סובלים מתסמינים קלים של הנגיף, והם הגיעו לבידוד בבית החולים שיבא בתל השומר. שניים מתוכם הינם בני משפחה, שחזרו מאיטליה ולא נדבקו בארץ. הם נחתו בנתב"ג ביום חמישי, 27 בפברואר, בטיסת אל על מספר LY290, ומתגוררים במושב בדרום הארץ. ממשרד הבריאות נמסר, כי נוסעי הטיסה מתבקשים להיכנס לבידוד ביתי. החולה השלישית הינה חיילת צה"ל מאור יהודה, העובדת בחנות "הפיראט האדום" בעיר, המצויה בבעלותו של חולה קורונה שחזר מאיטליה בשבוע שעבר. לפי דובר צה"ל, מצבה קל והיא פונתה למתחם המבודד בתל השומר על ידי מד"א. בנוסף, חיילים המשרתים עמה קיבלו הודעה אישית, וכן מתבצעת בדיקה לאיתור אנשים נוספים ששהו בסביבתה.

מיקום הקלפיות המבודדות (אתר ועדת הבחירות המרכזית)מיקום הקלפיות המבודדות (אתר ועדת הבחירות המרכזית)

אתמול הודיע משרד הבריאות כי כ-5,630 בני אדם נמצאים בבידוד בית בשל חשש להימצאות הווירוס בקרבם, וכי המשרד נמצא איתם בקשר ישיר. בשיבא מאושפזים גם שמונה מנוסעי "ספינת הקורונה" ששבו מיפן.

מנכ"ל המשרד, משה בר סימן טוב, אמר כי התפשטות הנגיף בארץ נמצאת "בשליטה", כהגדרתו: "מספר החולים בישראל מצומצם מאוד, ואין הדבקות מקומיות". הוא קרא אתמול לאזרחי ישראל לצאת ולהצביע ביום הבחירות: "חשוב לנו שתממשו את זכותכם הדמוקרטית, ותגיעו להצביע. אנחנו ערוכים לכל תרחיש, ומבצעים התאמות גם לטובת האנשים שנמצאים בבידוד ביתי, כך שיוכלו ללכת להצביע".

תגיות:נגיף הקורונהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה