חדשות בארץ

דרעי: "אנחנו קרובים ל- 60 מנדטים, ההכרעה חייבת להיות ברורה"

לאחר שעלה לקברו של הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, הגיע יו"ר ש"ס אריה דרעי לקלפי בשכונת הר נוף בירושלים. לאחר ההצבעה, הזהיר דרעי כי אם גוש הימין לא יקבל 61 מנדטים, תוקם ממשלה בראשות בני גנץ עם ליברמן, ובתמיכה של הרשימה המשותפת: "זה ברור לי מעל כל ספק"

  • ו' אדר התש"פ
דרעי, הבוקר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)דרעי, הבוקר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הצביע הבוקר (שני) בקלפי בשכונת הר נוף בירושלים. אל הקלפי הוא הגיע לאחר שעלה לקברו של הרב עובדיה יוסף זצוק"ל.

בצאתו מהקלפי, אמר דרעי לכלי התקשורת: "זו הפעם החמישית בשנה וחצי האחרונות שאני נמצא פה ומצביע. אני משוכנע שזו הפעם האחרונה, מכיוון שאני מקווה מאוד שהיום נקבל לגוש הימין 61 מנדטים בראשות בנימין נתניהו, וש"ס תהיה חזקה".

דרעי הוסיף והתריע, כי "אם חלילה לא נקבל את ה- 61 והגוש השני יקבל את ה- 61 – אין לי ספק שתוקם ממשלה בראשותו של גנץ ביחד עם ליברמן, מרצ ומפלגת העבודה, ובתמיכה של הרשימה המשותפת. זה ברור לי מעל כל ספק".

"עמיר פרץ אמר זאת במפורש, שהגוש השמאלי הגיע לסיכום יחד עם ליברמן להקים ממשלה בכל מחיר. לכן הבחירה ברורה – או ממשלה ימנית בראשותו של בנימין נתניהו, או ממשלת שמאל-מרכז ביחד עם הרשימה המשותפת וליברמן".

"ההכרעה היום חייבת להיות ברורה ביותר", הדגיש יו"ר ש"ס. "אנחנו קרוב ל- 60 מנדטים. עם קצת מאמץ, ואם אנשים לא ישליכו את הפתק שלהם לאיבוד לעוצמה יהודית ובכך יחזקו את השמאל ויענישו בזה את ארץ ישראל – אנחנו בעזרת השם נעבור".

תגיות:אריה דרעיבחירות 2020ש"ס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה